יום שני, 15 בפברואר 2010

לוריאל פריז משיקה את מהפכת השפתונים החדשה

דור הנשים בנות ה- 40 נמצאות בשיא פריחתן, בשיא נשיותן ובמימוש הקריירה שלהן. הן אלגנטיות, חושניות, חיות בשלום עם גילן ומרגישות משוחררות יותר. גיל 40 הוא הגיל בו נשים בטוחות במראה שלהן ויודעות מה הן רוצות. הן לא פוחדות להעיז ולנסות אופנה עדכנית, טכנולוגיה חדשנית ושפתון בגוון עז וחושני.

מחקרים פנימיים שערכה לוריאל פריז, מלמדים, שבגיל 40, השפתיים נתפסות בעיני הנשים בשכבת גיל זו, כאיבר המפתה ביותר בפנים ולכן, נשים רבות משקיעות לא מעט מחשבה בבחירת השפתון הקלאסי שלהן. עם השנים, העור סביב השפתיים הופך רגיש יותר כתוצאה מסימני גיל, עישון, אורח חיים אינטנסיבי וחשיפה לשמש. לכן, נשים מחפשות כיום פיתרון כולל, מחד - שפתון שיטפח ויזין את עור השפתיים ויעניק להן מראה צעיר יותר, רענן, רך, בריא וחושני ומאידך - אביזר אופנתי ועדכני.

"קולור ריש סרום" – סדרת השפתונים של "לוריאל פריז", המועשרת בלחות ובסרום, מהווה את הפתרון המושלם לטיפול בקמטים ולמראה שפתיים מלאות ומעוצבות:
בלב ליבו של השפתון שוכן סרום אנטי אייג'ינג (הסרום נראה לעין לאורך כל השימוש בשפתון), המעניק לשפתיים ברק חיוני ומסייע בעיצובן בכל יום מחדש. רכיבי האנטי אייג'ינג משיבים לעור השפתיים את המוצקות, הצפיפות והלחות. השפתיים מעוצבות יותר וקו המתאר שלהן מוגדר מחדש. בדיקות קליניות שבוצעו ב-40 נשים, הראו כי כבר אחרי שימוש של 4 שבועות, השפתיים גמישות, חלקות ומלאות יותר.


דוגמנית העל ודוברת המותג לינדה אוונג'ליסטה (בת 44) מובילה את הקמפיין לשפתון קולור ריש סרום

בסדרת קולור ריש סרום ניתן למצוא 12 גוונים אופנתיים ועוצרי נשימה: מורודים עזים, פוקסיה, כתומים ועד אדומים ושזיפים. שלל הצבעים המוצעים הותאמו לצרכיהן והעדפותיהן של נשים, היודעות מה הן מחפשות בשפתון קלאסי.

התכולה: 4.7 גר'
המחיר: 96 ₪

שימו לב! במהלך פברואר ומרץ 2010 שפתון קולור ריש סרום יימכר במחיר מיוחד של 50 ₪.

להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות פרטיות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails