יום שבת, 6 בפברואר 2010

סטילה - אביב 2010

מי מאיתנו לא הייתה רוצה להיות מכוסה ביהלומים? כמובן, שמרביתנו בכלל לא יכולות להרשות לעצמן זאת, אבל סטילה נותנת לנו את ההרגשה הקרובה ביותר לכך, עם קולקציית האביב שלה לשנת 2010, המכונה Dust to Diamonds.
בקולקציה זו מכסה אותנו סטילה ביהלומים, החל מצלליות העיניים והמסקרה ועד לאייליינר העמיד במים והגלוסים הנוצצים. אגב, הקולקציה נוצרה כולה בהשראת אבנים טובות כמו יהלומים, אמטיסט (אחלמה), טופז, קוורץ ועוד.

מה בקולקציה:

באוסף של סטילה לאביב ניתן למצוא מספר פריטים חדשים – חלקם מוגבלים וחלקם ישארו בליין הקבוע.
בין המוצרים החדשים והמעניינים ביותר בקולקציה, ניתן למצוא את Stila One Step Makeup. מדובר במוצר מנצח המאגד בתוכו פריימר, מייקאפ, קונסילר ופודרה – הכל בפורמולה אחת, המועשרת ב-100% פיגמנטים מינרליים. הכיסוי המתקבל הינו בינוני, אבל ניתן לבניה. המוצר מגיע בשמונה שוונים שונים והוא אידיאלי ביותר לצילומי HD.


Stila Yumberry Crush Lip & Cheek Stain – מכתים שפתיים ולחיים בגוון ורוד בהיר, המכיל תמציות ימברי (פרי אקזוטי הגדל בסין, המכיל בתוכו נוגדי חימצון חזקים ביותר – פי 50 מויטמין E ופי 20 מויטמין C). מוצר זה מסייע להאט את שקיעת הקולגן וההזדקנות המוקדמת של עור הפנים ומעניק מראה קורן לעור.

Jewel Eye Shadow Palette – פלטת צלליות במהדורה מוגבלת. הצלליות מכילות נצנצים רבים, אבל המראה המתקבל הינו עדין ואינו צעקני. הצלליות אמורות להיות עמידות לכל אורך היום.

Black Diamond Mascara – מסקרה במהדורה מוגבלת המכילה אבקת יהלומים אמיתית, העוטפת כל ריס וריס, מאריכה אותם ומותירה אותם רכים וגמישים. אבקת היהלומים שבפורמולה גורמת לריסים לנצנץ ולהדגיש את העיניים. המסקרה אינה מכילה פרבנים ומגיעה בשני גוונים: שחור בוהק (עם נצנוץ כסוף) וכחול בוהק (עם נצנוץ כחול).

Stay All Day Waterproof Liquid Eyeliner – אייליינר עמיד לכל אורך היום בגוון שחור כהה מאוד, בעל אפליקטור המאפשר מריחה קלה ורכה.

Jewel Lip Glaze Trio – סט במהדורה מוגבלת של שלישיית גלוסים, המורכבים מתערובת של אבני חן כמו: יהלומים, אמרלד, ג'ייד, רובי, ספיר, טופז, אחלמה, אם הפנינה ועוד, יחד עם חמאת שיאה ומנגו המסייעים לשמירה על לחות השפתיים. הגלוסים נמרחים בקלות ואינם דביקים. המראה המתקבל הינו של שפתיים נוצצות אך לא צעקניות.

Eye Shadow Trio – שש צלליות חדשות בסדרת הצלליות בעלות הפורמולה זוכת הפרסים של סטילה.

את מוצרי סטילה ניתן לרכוש ברשת ספורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails