יום שני, 8 בפברואר 2010

ריחות הקיץ

הקיץ עוד לא נראה באופק, וכבר אנחנו מתחילים "להריח באוויר" את הבשמים שמייעדים לנו לתקופה החמה של השנה. הנה סקירה קצרה של כמה מהם:


רשת "בודי שופ" העולמית תנסה לקרר לנו את הקיץ עם גרסה מיוחדת משלה לבושם הכי מבוקש שלה – ה-White Musk. הגרסה הקייצית של הבושם מכונה White Musk Breeze והיא מגיעה בבקבוק לבן (30 מ"ל) מעוטר בפרחים צבעוניים ורעננים. הניחוח מורכב מתווים עליוניים של אשכולית, לימון, ליים, תפוז, אפרסק ושזיף; ליבו – ציפורן, יסמין, ילנג-ילנג, תמציות ורדים, שושנת העמקים; בסיסו – מאסק, פטצ'ולי, ארז ווניל. יחד עם הניחוח החדש ישווקו מוצרים משלימים, כמו ג'ל רחצה, שמן גוף ועוד.


נינה ריצ'י משיקה "תפוח" חדש - Le Paradis de Nina, בגוון ורוד חיוור עם עיטור כסוף. מהדורה מוגבלת זו של הבושם תושק ב-1 לאפריל 2010 כאחות הצעירה, הפואטית והרומנטית, לגרסה המקורית של הבושם, והיא מיועדת לנסיכות אורבניות (עירוניות) שרוצות להשאיר אחריהן עקבות מתוקים ומפתים בדרך רומנטית. הבושם פותח בתווים פירותיים נוצצים של תפוז, מנדרינה ושקדים עדינים; ליבו – הליוטרופ (עוקץ העקרב) מעורב עם תפוח מזוגג וגרדיניה; בסיסו – שילוב של אלגום, עצים בהירים, פטצ'ולי ווניל. הבושם יושק בבקבוק בגודל 50 מ"ל.


להמשך, הקליקו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails