יום שלישי, 16 בפברואר 2010

רוני פרנקל יוצא בקמפיין פרסום רחב היקף לשנת 2010

מעצב השיער הבכיר רוני פרנקל מבית "שוורצקופף", יוצא השבוע בקמפיין פרסום רחב היקף, בו יחשוף את מראות השיער החדשים לרגל השנה האזרחית החדשה, שנת 2010. קמפיין הפרסום הינו חסר תקדים ברמת הפעילות הפרסומית של מעצב שיער בישראל, והוא מוערך בעלות כוללת של כ- 100,000 דולר !!!

הקמפיין כולל שילוט חוצות, פרסום על גבי אוטובוסים, קטלוג חדש של מראות שיער מובילים לשנת 2010, מודעות במגזיני נשים ופנאי, במגזינים מקצועיים, פרסום באינטרנט, פעילות דקורציה ומיתוג במספרתו של פרנקל, המשתרעת על פני שלוש קומות ופעילות יחסי ציבור.

את הקמפיין, בהפקתו של הצלון אלון שפרנסקי, מובילות שלוש פרזנטוריות יפיפיות המציגות למעלה מ-15 מראות שיער חדשים של פרקנל, השואבים השראתם החל משנות ה- 40 ועד התקופה של היום. בין מראות השיער שיוצגו בקמפיין: מראה מרושל וסקסי, מראה רך ורומנטי, מראה קלאסי מוקפד ומשורטט, מראה פזור, מוברש ונינוח ועוד רבים אחרים.

כוכבות המודעות הן דוגמניות מסוכנות רוברטו: הטופ מודל מאיטליה, אליסה גוררי (בת 17), שזכתה אשתקד במקום שני (מתוך 55 מדינות) בתחרות הבינלאומית "סופר מודל" של סוכנות FORD; לצידה הדוגמנית מאשה מוגילבסקי (בת 21) שהובילה תצוגות אופנה שנתיות של מותגי אופנה מובילים כמו מנגו, רנואר וטריומף, וכן הדוגמנית החדשה והמבטיחה של הסוכנות, אוריה זריאן (בת 19).

לדברי רוני פרנקל לשוורצקופף: "השנה בחרתי לפרוש את היריעה ולהציג מנעד רחב ביותר של מראות שיער, המאפיינים את הטעם המגוון במיוחד של הלקוחה הישראלית. בימינו, לכל אחת אמירה אישית משלה, שבאה לידי ביטוי במשחק יצירתי ועיסוק תמידי במראה השיער, שנוטה להשתנות מידי תקופה קצרה יחסית. בקטלוג החדש, כל אחת תוכל למצוא תסרוקת שונה, אליה היא תתחבר יותר, החל בתסרוקת קלאסית ורכה, דרך תסרוקת פזורה וחופשית וכלה בתסרוקת סקסית וחושנית".


במראות השיער החדשים, עשה פרנקל שימוש יצירתי בצבעי IGORA ROYAL החדשים מבית שוורצקופף, המכילים נוסחה חדשנית של גבישי צבע קריסטלים החודרים לעומק סיב השערה (קורטקס) ומביאים לכיסוי טבעי ואופטימאלי של השיער בצבע נהדר, בעוצמה של עד פי 6 מהממוצע בצבעי השיער. סדרת צבעי השיער מתהדרת בשלושה סוגי פרוטונים החודרים לליבת השערה, משפרים את מצבה ומגנים עליה מקרינת השמש וזיהום האוויר. כמו כן, הם מכילים את צמח המורינגה אוליפרה (העשיר בחלבונים, סידן, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו), מופחתי אמוניאק ומכילים מרכיבים מזינים ומטפחים שונים יחד עם רכיבים נוספים הפעילים למניעת דהיית הצבע וקבלת צבע טבעי.

סטיילינג: ראובן כהן
צילום: אלון שפרנסקי
איפור: קרן פרנקל

2 תגובות:

  1. אליסה ממש יפה וכולן נראות נטורליות כאלה יפות! אליס ההכי גבוה הכי יפה כבוד..מקום 2..אבל בעולם האופנה פגשתי דוגמניות פי 1000 יותר יפות..אז להשקיע תחיים בדוגמנות לא שווה..בסוף תשארו בלי כסףץץמשתמשים בכן לכמה שנים ואז לוקחים רק את הכי יפות לדברים הכי יקרים שהן 180 ויופי מטורף

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails