יום שני, 2 בדצמבר 2013

גלוסיבוקס – נובמבר 2013

קופסת חודש נובמבר הגיעה אלי קצת באיחור אבל עם הבטחה למשהו אחר ושונה, שניתן היה להבחין בו כבר מאריזת הקרטון הכחולה והמסקרנת. אני מזמינה אתכם להציץ לתוכה יחד איתי.



בתוך אריזת הקרטון הכחולה התגלה שקיק/תיק בד כחול, שהכיל בתוכו את המוצרים. אמנם אני חובבת מאד את הקופסאות הרגילות של גלוסיבוקס, על גוניהן השונים, אבל לפעמים יש גם משהו מרענן בקצת שינוי. אגב, לפי האתר של החברה, גם בקופסת דצמבר 2013 מובטחת קופסא נוצצת במיוחד לקראת הסילבסטר. אני כבר סקרנית לראות מה היא תכיל...

לצד תיק הבד צורפו, כרגיל, גלויה המפרטת את המוצרים שבתוכו וכן המגזין החודשי של החברה.


החודש הכילה הקופסה 6 מוצרים בסה"כ, כאשר שלושה מתוכם הינם בגודל מלא:



מסקרה ווליום אקספרס קולוסל קאט אייז Maybelline NY (גודל מלא- 9.5 מ"ל)
אני בדרך כלל מאד אוהבת את המוצרים של מייבלין ניו-יורק ואת העובדה שהם מציעים, בין השאר, מבחר גדול מאד של מסקרות שכל אחת תוכל למצוא ביניהן את זו שהיא מעדיפה. המסקרה שצורפה לקופסת החודש מבטיחה ליצור מראה עיניים חתוליות. זוהי מסקרה בגוון שחור, והיא מגיעה עם מברשת מיוחדת בצורה מקומרת, שאמורה לסייע ביצירת המראה. חשוב לציין, שאת המשיחה של הריסים יש לעשות באמצעות הצד המקומר של המברשת (להבדיל מהצד הקעור שלה). 


למרות שהמסקרה שייכת לסדרת הווליום אקספרס, היא לא ממש מעניקה נפח משמעותי לריסים, אבל היא כן מאריכה ומעגלת אותם. מאחר והפורמולה שלה מאד "רטובה", אני אוהבת אותה יותר לאחר מספר ימים של שימוש, כשהיא הופכת להיות קצת יותר יבשה. אגב, הפורמולה שלה מאפשרת בנייה של הריסים בשכבות מבלי לחשוש מהתקשות הריסים, אבל צריך גם להיזהר שלא "להדביק" אותם האחד לשני עם יותר מידי חומר.
מחיר מומלץ לצרכן: 117 ₪

צללית מינרלית FARAN Cosmetic (גודל מלא- 4 גר')
לצלליות המינרליות הנפלאות של
FARAN יצא לי כבר להתוודע בעבר. מדובר בצלליות אבקתיות בעלות מרקם עדין ופיגמנט עשיר מאד. הצלליות מגיעות במיכל עם מכסה בעל סוגר מסתובב שמונע התפזרות של החומר ומאפשר שליטה על הוצאת הכמות הרצויה לשימוש.


בצלליות מסוג זה עדיף להשתמש בבסיס "רטוב" מתחתן, כדי שהאחיזה שלהן על העור תהיה טובה יותר, או לחילופין – במברשת לחה מעט. שימוש כזה גם יעצים את הפיגמנט של הצללית, אבל חשוב להקפיד שלא לטבול את המברשת הלחה בתוך המיכל עצמו, כדי לא לפגוע בסביבה היבשה שלה ולהוציאה מכלל שימוש. עדיף להוציא מעט חומר על-גבי משטח מסויים ואז לטבול בו את המברשת.


אגב, הגוון של הצללית שאני קיבלתי הוא Sea Breeze – גוון כחול עמוק ומדהים, שיתאים מאד לעונה הקרה. הוא יכול גם לשמש בתור אייליינר נהדר, כרקע לריסים שחורים.


נקודה נוספת ראויה לציון, היא שמדובר פה בכמות ע-צ-ו-מ-ה של חומר שתספיק להרבה מאד זמן, כך שמחירה של הצללית הלא יקר מלכתחילה הופך להיות משתלם אף יותר.
מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪

לק COLOR CLUB (גודל מלא- 15 מ"ל)
גם את הלקים הנפלאים של המותג האמריקאי "קולור קלאב" אני מכירה כבר מזמן ואוהבת אותם מאד בזכות המבחר העשיר של הגוונים, האיכות והעמידות הארוכה יחסית שלהם.
הגוון אותו קיבלתי בקופסא הינו
#897 Ms. Hautie – גוון חום אפרפר מטאלי עם נצנצים ורודים קטנטנים. הגוון אמנם שייך לקולקציית סתיו 2010 של המותג, אבל הוא בהחלט רלוונטי גם לעונת החורף הנוכחית.
מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪


קרם יום מסדרת רימונים של WELEDA (דוגמית- 7 מ"ל)
המוצרים של המותג הגרמני "וולדה" מאופיינים ברכיבים טבעיים ובתמציות צמחים ממקור אורגני בלבד, ללא חומרים משמרים, פרבנים ואחרים. סדרת הטיפוח רימונים של המותג מכוונת יותר כסדרת אנטי-אייג'ינג מעצם היותה מיועדת לסייע למיצוק העור ולהגביר את גמישותו. חשוב להזכיר גם, שהרימון ידוע כנוגד חימצון יעיל ביותר. עם זאת ולמרות שאני בהחלט עומדת בקריטריונים של קהל היעד של המוצר, אני חוששת להשתמש בו בגלל שהעור שלי קצת יבש לאחרונה והקרם הזה מכיל אלכוהול בריכוז גבוה יחסית (מופיע שלישי ברשימת הרכיבים שע"ג האריזה). אני מעדיפה לנסות אותו במועד מאוחר יותר.
מחיר מומלץ לצרכן: 186 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)


תחליב לחות מאט מסדרת Aquamilk של LANCASTER (דוגמית- 1 מ"ל)
סדרת הטיפוח אקווה מילק של "לנקסטר" הינה סדרה המיועדת למעשה לצעירות והיא קיימת למעלה מעשור. לאחרונה, המותג השיק מחדש את הסדרה ואף חידש את האריזות שלה. תחליב הלחות הזה מיועד לבעלות עור שמן והוא מכיל קומפלקס עשיר של רכיבים כמו אקליפטוס, במבוק, אניס ועוד. שוב, גם הקרם הזה לא מתאים למצב העור שלי בימים אלו (ולצערי, גם לא לגילי), אבל אעביר אותו בשמחה לבתי הצעירה.
מחיר מומלץ לצרכן: 195 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)


בושם Nero Assolto של ROBERTO CAVALLI (דוגמית- 1.2 מ"ל)
אני מודה- אני חובבת מאד בשמים עם "נוכחות"! גם החדש של קוואלי הוא בושם כזה. מדובר בניחוח פרחוני קרמי, מעושן במקצת. הוא מתקתק, אבל לא באופן מכביד אלא יותר מהפן הסקסי. זהו בושם נפלא לעונה הקרה של השנה ואני בהחלט מתכוונת לרכוש את הגרסה המוגדלת שלו.
מחיר מומלץ לצרכן: 368 ₪ (תכולה: 50 מ"ל או דה פרפיום).


זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או  אתר גלוסיבוקס. אגב, בגלוסיבוקס יצאו כעת במבצע מיוחד במסגרתו כל חברה שתזמינו להירשם לגלוסיבוקס ושתרכוש לעצמה קופסא, תזכה אתכם ב-500 (!) גלוסידוטס. להזכירכם, 1,000 גלוסידוטס יעניקו לכם קופסא במתנה.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails