יום שישי, 6 בדצמבר 2013

Clinique Superdefense SPF20 Daily Defense Moisturizer

נראה שקליניק נמצאת לאחרונה במגמת חידוש ושיפור של המוצרים שלה. אחרי שחידשה את הקרם האלמותי שלה DDML, מגיע תורו של קרם היום Superdefense.


במהלך ינואר 2014 ישיק המותג את Clinique Superdefense SPF 20 Daily moisturizer, המהווה למעשה גרסה מחודשת ומשופרת של הקרם המקורי שהושק לראשונה ב-2008. מדובר בקרם המבטיח להעניק לחות במשך כל שעות היום יחד עם הגנה נאה (20SPF) מקרני השמש המזיקות וכן תערובת רבת-עצמה של נוגדי חימצון.

לטענת החברה, שימוש בקרם בכל בוקר יגביר את יכולת ההגנה של העור מפני השפעות סביבתיות מזיקות, יאט את קצב הזדקנותו וימנע גם נזק עתידי. לדבריהם, הלחות משחקת כאן תפקיד מרכזי בכל התהליך. עור מלוחך היטב הינו עור חזק יותר ומחסום הלחות שלו מבוצר בצורה כזו המאפשרת הגנה יעילה וקלה יותר מפני מזיקים חיצוניים או מפני חדירת תרכובות מזיקות.


צעד חשוב נוסף הידוע ומוכר בשגרת האנטי-אייג'ינג הינו הגנה מפני קרני השמש המזיקות – גורם משמעותי בהזדקנותו המוקדמת של העור. הקרם המחודש של קליניק מבטיח הגנה על העור מפני קרני ה-UVA וה-UVB, זאת הודות לפורמולה שלו המכילה רכיבים פעילים שונים המשתמשים באנרגיה מהקרינה המאוחדת כדי לתקן נזקים קיימים שנוצרו מהקרינה האולטרה סגולית, ובכך למנוע הופעתם של קימטוטים וסימני גיל אחרים. בנוסף, בין רשימת המרכיבים שמכילה הפורמולה, ניתן למצוא גם ויטמין C ו-E, תמציות אצות ים, קפאין, תמציות שעורה ועוד.

Clinique Superdefense SPF 20 Daily moisturizer מגיע באריזת צנצנת ירוקה ומכסה כסוף (תכולה: 50 מ"ל) והוא מוצע לשני סוגי עור: עור יבש מאד עד מעורב ועור מעורב שמן עד שמן.


עדכון:
את הקרם
Superdefense SPF 20 Daily Defense Moisturizer החדש של קליניק ניתן להשיג כעת ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ואפריל במחיר השקה מיוחד של 269 ₪ (במקום 365 ₪) עד סוף מרץ 2014.


4 תגובות:

  1. אך השאירו את הקרם בצנצנת כך שכל נוגדי החימצון יאבדו מכוחם אחרי פתיחה או שניים.. חבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאמינה שכל החברות שמכבדות את עצמן מבצעות סוללה שלמה של מבחני יציבות לפני שהן מוציאות מוצר כלשהו לשוק. המבחנים האלה כוללים בין השאר עמידות של מוצר בחשיפה לטמפרטורות קיצוניות, בדיקת יעילות החומרים המשמרים שבו לאורך זמן, בדיקת האריזה שנבחרה ועוד. אז נכון שאריזת שפופרת/משאבה היגיינית הרבה יותר, אבל אם את מחזיקה את המוצר בבית בתנאים נאותים ולא דוחפת אצבעות לתוך הקרם אלא משתמשת בספטולה (שבדרך כלל מצורפת לסוג כזה של אריזות), אז אני לא רואה שום בעיה באריזה מסוג זה.

      מחק
  2. מסכימה לגמרי עם התגובה הראשונה. חבל שלא החליפו את האריזה.

    השבמחק
  3. וחבל שהורידו מ SPF 25 ל 20, אם כבר עושים שינויים ו"שיפורים" למה לא להוסיף הגנה? אפילו ה CC/BB באים עם SPF 30

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails