יום שבת, 21 בדצמבר 2013

Lancome Miracle Air de Teint

בחודש הבא ישיקו בלנקום את Miracle Air de Teint - נס מייקאפ חדש בסדרת ה-Miracle, המגדיר מחדש את המושג "ניוד" ומעניק לעור הפנים מראה זוהר יותר מאי-פעם.



ובכן, מה בעצם נשים רוצות מהמייקאפ שלהן? שיסתיר פגמים בעור, שיעניק מראה אחיד וזוהר, אבל יחד עם זאת שלא יראה ולא יורגש כמעט על העור – ממש כמו אוויר. לפחות ככה הבינו במעבדות "לנקום", שם פיתחו ויצרו את ה- Miracle Air de Teint, שלדבריהם מיועד לנשים המעדיפות מייקאפ בעל כיסוי נמוך יחד עם מראה בריא זוהר טבעי. כדי להדגים למה התכוונו, הם גם בחרו בפנלופה קרוז המדהימה כדי לככב בקמפיין המלווה את המוצר. אגב, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בין לנקום לקרוז. כזכור, קרוז כיכבה בעבר גם בקמפיין לבושם Trésor של המותג.


המייקאפ Miracle Air de Teint הינו בעל פורמולה המורכבת מתערובת של שמנים נדיפים וסמי-נדיפים יחד עם "חלקיקים מופלאים" המכילים 90% אוויר ועוד רכיבי לחות וטיפוח שונים, באופן שמעניקים לו את היכולת לספק לעור בו-זמנית רמה סבירה של כיסוי פגמים ולחות לאורך כל היום. המייקאפ מתמזג לחלוטין עם העור, הגימור שלו טבעי מאד והוא מעניק לעור מראה חלק.

המייקאפ יוצע ב-12 גוונים שונים (למרות שלא כולם זמינים בכל מקום):
-
#005 Beige Ivoire
-
#010 Beige Porcelaine
-
#01 Beige Alabatre
-
#02 Lys Rose
-
#03 Beige Diaphane
-
#035 Beige Dore
-
#04 Beige Nature
-
#045 Sable Beige
-
#05 Beige Noisette
-
#06 Beige Cannelle
-
#11 Muscade
-
#13 Sienne



אגב, התכונות המופלאות המתוארות לעיל של המייקאפ Miracle Air de Teint יחד עם צורת הבקבוק שלו שמגיע עם טפטפת, מזכירים לי מאד מייקאפ מדהים אחר - Maestro Fusion של ארמני, השייך גם הוא לקונצרן "לוריאל". אמנם אני עדיין לא יודעת להגיד מתי המייקאפ החדש של לנקום יושק פה בארץ, אבל מה שבטוח מחירו יהיה מן הסתם זול יותר מזה של ארמני והוא גם יהיה זמין יותר להשגה. בחו"ל מחירו עומד על $40.00/ €43.00.

לדעתי, תוך שנה-שנתיים קרוב לוודאי שתצא גרסה זולה עוד יותר, הפעם תחת המותג "לוריאל". אבל עוד חזון למועד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails