יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

Beyonce Rise Perfume

הזמרת ביונסה מתכוננת בימים אלו להשקת בושם חדש שלה, שיעלה על המדפים במהלך פברואר 2014 וישא את השם המעורר Rise.



דיוות הפופ פיזרה זה מכבר את הקסם שלה בכל רחבי תעשיית המוזיקה והיופי. רק לאחרונה היא שיחררה בהפתעה אלבום שירים סודי לרשת (כולל סדרה של קטעי וידיאו) שהפך באופן מיידי לאלבום הנמכר ביותר בתולדות ה-iTunes, וכבר עכשיו אנו מתבשרים על השקתו של בושם חדש דנדש שיגיע בתיזמון מושלם עם ה"וולנטיין'ס דיי" ומסע ההופעות החדש שלה.

Rise, הבושם החדש, מתואר כ"ניחוח פרחוני חושני, משכר, ממכר וזוהר", יחד עם תווי גורמה ופירות. למעשה, המרכיב העיקרי של הניחוח הינו סחלב סימפוניית הזהב, כאשר אליו מצטרפים תווים של משמש מוזהב, יסמין, פרסיה, ברגמוט איטלקי, סורבה בזיליקום קר, וגם קצת תווים גבריים יותר כמו יערות סתיו, קשמיר, מאסק ותמציות וטיבר.

ארומת הניחוח אמנם נשמעת מפתה, אבל גם ההשראה העומדת מאחוריו מעניינת לא פחות: "Still I Rise" - אחד משיריה של מאיה אנג'לו, משוררת וסופרת אמריקאית ואחת מהדמויות החשובות בתנועה לזכויות האזרח של ארצות הברית, הוא שהניע את ביונסה להעניק את השם מעורר העצמה לבושם החדש שלה. למעשה, זהו ניחוח שמייצג העצמה נשית ומציאת אותו כח פנימי שהופך את הנשים לכל-כך יפות. או כמו שביונסה טוענת: "הבושם נועד לעודד נשים להיות כל מה שהן רוצות להיות". גם הגוון המוזהב של בקבוק הבושם וצורתו עוצבו באופן המסמל אופי חזק יחד עם תחושת התרוממות.


עם מסר כל-כך חיובי, אין ספק שלניחוח החדש צפויה הצלחה גדולה. אגב, צמד הבשמים הקודם של ביונסה – Heat ו- Pulse, כבר גרפו הכנסות של למעלה מ-400 מיליון דולר (!!!). למעשה, ביונסה נחשבת למובילת טבלת המכירות של בשמי הסלבריטאים בכל הזמנים.

כאמור, הבושם Rise אמור לעלות על המדפים בעולם במהלך פברואר 2014 והוא יוצע במס' גדלים שונים יחד עם ליין מוצרים בניחוח תואם, הכולל קרם גוף וג'ל רחצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails