יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

Revlon Parfumerie Scented Nail Enamel

רבלון השיקו לאחרונה את Revlon Parfumerie - ליין חדש ומיוחד של לקים מבושמים, המגיע בבקבוקוני זכוכית בעיצוב רטרו עם פקק מעוגל גדול, בצורת בקבוקי בושם עתיקים מהסוג שאפשר היה למצוא בפרפומריות ישנות.



אמנם כשפותחים את בקבוקון הלק מהסדרה הנ"ל, הריח הינו ריח רגיל כמו של כל לק אחר. אבל ניחוח הבושם האמיתי מתגלה רק לאחר שהלק התייבש על הציפורן. שמות הגוונים מתארים את הניחוחות של הלקים והם מופיעים על-גבי המדבקה הקדמית של הלק. סה"כ קיימים בסדרה חמישה-עשר גוונים ועשרה ניחוחות, המחולקים לשלוש קבוצות:

Freshness – ניחוחות הכוללים תווים רעננים ונקיים: Lavender Soap, Sunlit Grass, Beachy, Fresh Linen, Surf Spray ו-  Watermint.

Fruits & Florals – ניחוחות הכוללים תווים אוריינטליים ופירותיים: Wild Violets, China Flower, Pink Pineapple, African Tea Rose ו- Apricot Nectar.


Sweets & Spices – ניחוחות הכוללים תווים מתובלים ועציים: Moonlit Woods, Spun Sugar, Autumn Spice, Bordeaux ו- Italian Leather.


אגב, העמידות של הניחוחות תלויה בסוג הבושם עצמו, אבל ניחוחות מקבוצת המתובלים למשל אמורים להחזיק למשך כ-4 ימים לפני שהם מתחילים להתפוגג.



הליין זמין בימים אלו בארה"ב ברשתות הדראגסטור השונות, והוא מוצע במחיר של 4.5$ - 6.5$ ללק. כרגע, לא ידוע לי אם ניתן יהיה להשיגם אצלינו בארץ.

4 תגובות:

  1. הבקבוקים שווים את המאמץ להשיגם, אבל זה קצת ישן לא? לייף שלנו גם הם הקדימו אותם...

    אני לא רובוט :(

    השבמחק
    תשובות
    1. הלקים הריחניים אמנם לא חדשים ולדעתי רבלון גם הקדימה בנושא זה את לייף מזמן...
      הפעם מדובר כנראה במשהו הרבה יותר "ריחני" (גם לאורך זמן) וממותג, כולל הבקבוקונים המעוצבים.

      מחק
  2. סקרנית...סקרנית... :)
    מקווה שהפקק ניתן להסרה ומתחת יש ידית אחיזה נוחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפקק לא ניתן להסרה, אבל מביקורת שקראתי הבנתי שהוא דווקא דיי נוח לאחיזה במהלך המריחה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails