יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

גלוסיבוקס – דצמבר 2013

קופסת החודש הגיעה בסימן חגיגות הסילבסטר. באתר החברה, הובטחה קופסא נוצצת במיוחד לכבוד המאורע. אתם מוזמנים יחד איתי להציץ לתוכה.



כפי שתוכלו לראות, למעט הקופסה בגוון הכסוף היוצא דופן, הצילום על הגלויה המפרטת את המוצרים, נייר האריזה הזרוע כוכבים והמדבקה החובקת אותו, לאף אחד מהמוצרים שבקופסה אין למעשה ממש קשר חגיגי ישיר (או אפילו מנצנץ) כיאה ל"מאורע".



החודש הקופסה מכילה 5 מוצרים בסה"כ, כאשר שלושה מתוכם הינם בגודל מלא, ועוד מוצר בונוס:



סרום לשיער ALFA & OMEGA6 (גודל מלא- 100 מ"ל)
סרום במרקם תחליב, שעל-פי המדבקה שעליו מיועד לספק שלל יתרונות לשיער (לפחות 12 במספר), ביניהם: שמירה על צבע השיער, תיקון נזקים, הענקת לחות לשיער, חיזוקו, הגנה ממייבשי שיער ועוד. בגלויה המצורפת לקופסה מצויין שהמוצר מכיל חומצה אלפא לינולאית ואומגה 6 החיוניים לצמיחת השיער. עיון ברשימת הרכיבים של המוצר מגלה שהוא מכיל בעיקר מים מזוקקים וחומרים מייצבים ומרככים. זאת כנראה גם הסיבה לכך שהשיער שלי הרגיש מאד רך ונעים אחרי השימוש במוצר. מאחר ואין לי התנסות ממושכת בסרום, אני לא יכולה לומר אם הוא אכן מקיים את כל רשימת ההבטחות שלו בטווח הארוך. מה שכן, יש לו ריח נעים מאד.




חייבת לציין, שזוהי לי הפעם הראשונה שאני מתוודעת למותג Alfa&Omega6 ולכן היה לי חשוב למצוא קצת רקע אודות המותג. למעט דף פייסבוק עלום, לא הצלחתי למצוא בשום מקום אחר פרטים נוספים על המותג עצמו. אגב, על מדבקת המוצר מצויין שהוא מיועד למכירה במספרות בלבד.
מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪

שפתון ספארקס של CARELINE (גודל מלא- 2 גר')
שפתון גלוס במבנה סטיק, עשיר מאד בלחות ונמרח בצורה קלה על השפתיים. השפתון בעל מרקם מבריק אבל לא יותר מידי והוא לא דביק בכלל. למעשה, הוא מרגיש מאד-מאד נעים על השפתיים. גם צורת החיתוך הקטומה של השפתון מאפשרת למרוח אותו בקלות ובנוחות.



הגוון שקיבלתי בקופסה הינו 905 – מעין ורוד פוקסיה מקסים, שסביר להניח יתאים יותר לעונת האביב/קיץ מאחר ועכשיו שולטים הגוונים האדומים/חומים/סגולים כהים. אבל למי אכפת בעצם?!
אני אוהבת מאד גם את האריזה השחורה חלקה של המוצר, שמקנה לו מראה אלגנטי ויוקרתי משהו.
מחיר מומלץ לצרכן: 105 ₪.

קרם ידיים של Minus 417 (גודל מלא- 50 מ"ל)
בתקופה הזו של השנה, הקור הורס כל חלקת עור טובה ומייבש אותה, וזה מורגש בעיקר בידיים כמובן, כי מטבע הדברים הן הכי חשופות. לכן, מן הסתם, קרם ידיים הופך להיות מצרך חשוב אצלי ואני משתדלת להחזיק אחד כזה תמיד בהישג יד.



למרות שהקרם של
Minus 417 עשיר בחומרים מזינים כמו חמאת שיאה, תמציות צמחים, שמנים ארומטיים, ויטמינים מסוגים שונים ומינרלים מים המלח, המרקם שלו יחסית קליל, הוא נספג במהירות ומותיר את העור רך וחלק למגע. התחושה הזו נשמרה לאורך כמה שעות ואפילו גם לאחר שטיפת הידיים במים.
אהבתי את הניחוח העדין מאד של הקרם ובמיוחד את העובדה שהוא אינו "משתלט".
אגב, למרות שבגלויה מצויין שהגודל ה"מלא" של המוצר הינו 50 מ"ל, באתר החברה הוא מוצע בגודל אחד בלבד – של 100 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪.

מסכת הזנה לשיער של ANANDA BIO COSMETIC (דוגמית- 50 מ"ל)
מסכה המיועדת להזין ולשקם שיער יבש ופגום, עשירה ברכיבים טובים ומועילים כמו חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, שמן אובליפיכה ועוד חומצות שומן טבעיות שתורמות למראה הבריא והזוהר של השיער. השיער שלי דק מאד ולא יבש בכלל, כך שאני לא בטוחה שהמוצר הזה מתאים עבורי. מצד שני, הוא עשיר ברכיבים טובים, אז אם לא יועיל בוודאי לא יזיק.



זו רק אני, או שהמוצר מזכיר פודינג בננה?! לא משנה, עיזבו...
מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪ (תכולה: 250 מ"ל).

בושם Love Fury Kiss לנשים של Nine West (דוגמית- 2 מ"ל)
כבר מהתבוננות באריזת הדוגמית של הבושם ניתן להבין שהוא מיועד לקהל יעד צעיר יותר, בעיקר בגלל הפקק בגוון הורוד פוקסיה שמשדר משהו כייפי ושובבי. גם הניחוח עצמו קליל ורענן ויש בו גם משהו מתקתק.


זהו ניחוח פרחוני-פירותי הכולל בתוכו תווים של מנדרינה, ליצ'י, תפוח ירוק, יסמין לבן, יערת דבש עם נגיעות של ענבר ומושק. מעצם היותו ניחוח קליל, הייתי אומרת שהוא מתאים יותר לעונת הקיץ מאשר לעונה הנוכחית. גם העמידות שלו היא יחסית קצרה.
מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 249 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).

לקופסא צורף גם מוצר "בונוס" נוסף – תחבושת אינפיניטי של Always (יח' אחת)
מדובר בתחבושת מהסדרה החדשה של "אולוויז אינפיניטי", העשויה מחומר מהפכני המאפשר לה לספוג פי 10 ממשקלה.



על האריזה של התחבושת מצוי קופון המקנה 30% הנחה ברכישת אריזת תחבושות מהסדרה הנ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 20 ₪ (תכולה: 10 יחידות)
זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או  אתר גלוסיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails