יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

Kiehl's והזמרת אלישיה קיז שומרים על ילדים בחיים

מותג הקוסמטיקה Kiehl's חבר לזמרת אלישיה קיז כדי לסייע לגייס תרומות עבור קרן Keep a Child Alive (KCA) – אירגון שהוקם לפני עשרים שנה ומטרתו לדאוג לכך שילדים ומשפחותיהם נפגעי הנגיף HIV/איידס יזכו לקבל טיפול ותמיכה באופן המכובד ביותר.



קרן Keep a Child Alive מספקת טיפולים, מזון, תמיכה, שירותים והרבה אהבה לנפגעי האיידס באיזורים כמו קניה, רואנדה, דרום אפריקה, אוגנדה והודו. הזמרת אלישיה קיז הצטרפה לאירגון מאז 2003 והפכה להיות השגרירה הגלובלית שלו. בסתיו 2008 השיק האירגון יחד עם קיז קמפיין מיוחד שהצליח לגייס יותר מ-40,000$ מתרומות קטנטנות. השנה, כאמור, איחדה קיז כוחות עם המותג Kiehl's שמשיקים מהדורה מיוחדת של הסרום המפורסם שלהם - Midnight Recovery Concentrate. 100% מההכנסות שיתקבלו ממכירתו יועברו לטובת הקרן כתרומה.


"קרן Keep a Child Alive פועלת לקראת עולם בו כל אחד יוכל להגשים את חייו ללא קשר לסטטוס ה-HIV שלו," מסבירה קיז. "שותפים תומכים כמו Kiehl’s הם חלק מהמשפחה המורחבת שלנו. הם חולקים את הלהיטות שלנו להביא טיפול ותמיכה באופן מכובד לילדים ולמשפחותיהם שנפגעו מנגיף ה-HIV. כל פעולה, גדולה כקטנה, יכולה לעשות שינוי ולקחת אותנו צעד אחד קרוב יותר כדי להפוך טיפול רפואי לזכותו של כל אדם."



המהדורה המיוחדת של הסרום תושק בינואר 2014 והיא תוצע באריזה אישית, אליה יצורף לב מוזהב מקסים. אריזת הקרטון החיצונית נצבעה בגוון שחור המזוהה עם הקרן, וכן מופיע עליה הסמל שלו לצד מסר בכתב ידה של קיז המבקש "הצטרפו לתנועה שלנו". הסרום מגיע בבקבוק בגודל 30 מ"ל והוא מוצע תמורת 46$ או €39 – כאמור, סכום שיועברו כולו כתרומה למען הקרן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails