יום חמישי, 12 בדצמבר 2013

מותג חדש בישראל: CUCCIO NATURALE

שחקן חדש מצטרף בימים אלו לתחום טיפוח היד וכף הרגל בארץ: CUCCIO NATURALE – מותג ידוע ומוכר שמגיע אלינו היישר מקליפורניה ארה"ב וגם משיק חנות דגל ראשונה בארץ.



לדברי ליאור אלקובי, מבעלי חברת סקיי נציגויות – הזכיין הבלעדי של המותג, בשלב ראשון ניתן יהיה להשיג את מוצרי החברה בסלונים מקצועיים ובמרכזי ספא וטיפוח מובחרים. יחד עם זאת, הושקה גם חנות דגל ראשונה של המותג, שממוקמת בקניון ערי החוף בראשל"צ. בחנות, המשתרעת על-פני 90 מ"ר, יוצגו קולקציות המוצרים של המותג ואף יועברו סדנאות והדרכות מיוחדות לנשות המקצוע.


המותג CUCCIO NATURALE נוסדה כאמור, בקליפורניה ארה"ב, בשנת 1981 על-ידי בני הזוג האיטלקיים אנטוניו ורוברטה קוצ'יו – אנשי חזון וקובעי מגמות בתעשיית היופי של היום. את העסק הקימו השניים מתוך מזוודה קטנה של מוצרי קוסמטיקה. מאז ועד היום הלכה וגדלה החברה והפכה להיות חברה גלובלית המגלגלת מיליוני דולרים ואחת מהיצרניות הגדולות ביותר בעולם בתחום מוצרי היופי והציפורניים.

ב-1999 הקימה החברה את ליין המוצרים הטבעי הראשון המיועד לציפורניים, כפות הידיים וכפות הרגליים. הליין הוקם על-סמך ניסיונו הרב של אנטוניו קוצ'יו, הרקע האישי והמקצועי שלו וביקוריו התכופים באיטליה.


כיום ניתן למצוא את מוצרי המותג בבתי ספא ובמכונים הנבחרים ביותר ברחבי העולם. אבל בני הזוג קוצ'יו לא שוקטים על שמריהם ותמיד מחפשים דרכים לשיפור המוצרים ויצירת חידושים בתחום שיהפכו את חיינו להרבה יותר יפים ונוחים.

אגב, חשוב לציין, שמוצרי המותג לא מנוסים בשום אופן על בעלי חיים!





למידע נוסף אודות המותג ומוצריו, ניתן לבקר בדף הפייסבוק של החברה בישראל. כמו כן, ניתן לקבל מידע על נקודות מכירה והזמנה של המוצרים בטלפון: 050-8547822.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails