יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

YSL La Laque Couture Spicy Collection (אביב 2014)

לקראת אביב 2014 מתכונן מותג היופי הצרפתי איב סאן לורן להשיק את La Laque Couture Spicy - ליין מקסים של לקים, בהשראת ניואנסים מתחום הגורמה עם גווני תבלינים מרהיבים.



אחד הגוונים מהליין, שלמעשה הושק לפני כל השאר וכבר זמין להשגה הוא Feuille d’Or (בתרגום חופשי: "עלי זהב"), שהוא בעצם טופ קוט. מדובר בפורמולה שקופה שמועשרת במעין עלעלי זהב (כמו שמו). אפשר להשתמש בו לבדו או מעל גוון לק אחר.


בנוסף, הקולקציה כוללת עוד 5 גוונים:
- 41 Eau de Rose
- 42 Safran Sultan
-
43 Opulente Cannelle
-
44 Ambre Gingembre
-
46 Poivre Noir





אני אמנם לא חובבת בישול במיוחד, אבל אני כבר יכולה לראות בעיני רוחי איזה "תבשילים" הייתי מכינה עם הלקים המתובלים הללו... איזה טעם אתם הייתם מעדיפים?


3 תגובות:

  1. וואו העלי זהב הדליקו אותי!!! את יודעת מה העלות שלהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני זוממת עליו! אני כבר מדמיינת איך הוא יראה על לק שחור כהה או אדום בורדו...
      כרגע ניתן להשיג אותו רק בחו"ל והמחיר שלו עומד על $25.00/ €21.50.

      מחק
  2. ואיואיי איז לקים הורסים!!!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails