יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

GIGI מעבדות קוסמטיקה מציגים שגרירת יופי חדשה

מותג הקוסמטיקה הישראלי, "GIGI מעבדות קוסמטיקה", משיק בימים אלו קמפיין חדש וייחודי בכיכובה של לא פחות ממלכת יופי אמיתית! 


אחרי חיפושים שנמשכו זמן רב במטרה למצוא פרזנטורית איכותית שתייצג נאמנה את ערכי המותג, נבחרה לתפקיד אילנה שושן - מלכת היופי לשעבר (מבחינתי, היא המלכה של כל הזמנים), מפיקת סרטים, מסיימת תואר שני במשפטים, אמא לשניים ופעילה נמרצת להעצמת נשים. בקיצור, אשת חיל אמיתית!

במסגרת תפקידה החדש, תככב שושן בת ה-52 (שגם בהגזמה, לא תתנו לה יום אחד יותר מ-40) בסדרה של סרטונים ומודעות פרסום שיעלו בעיתונות, בטלוויזיה וברשתות החברתיות השונות ובהם יוצגו סדרות המוצרים של המותג המותאמים לאורח חייה של האשה העכשווית ולפעולותיה השונות במהלך היממה. את הקמפיין יוביל הסלוגן "קחי רגע, טפחי את עצמך, כדאי לך."

יחד עם הפרזנטורית החדשה משיקים במותג את SUPREME - סרום חדש מסדרת BIOPLASMA, המיועד לכל סוגי העור ומטפל בהופעתם של סימני הזדקנות מוקדמים (קמטוטים, נקבוביות מורחבות, יובש, כתמים וכיוצ"ב), מגן על העור, מזין אותו ומעשיר אותו בלחות.


הסרום מבוסס על הקומפלקס החדשני NSA5, המורכב מ-5 אצות מאזור הים הצפוני בשילוב עם מרכיבים צמחיים כמו תמצית עלי עץ זית, העשירה במרכיבים נוגדי חימצון והבהרה ומעניקה אנרגיה וחיוניות לתאים בעור, וחומצה אזילאית המופקת משעורה ומשמשת כחומר אנטי בקטריאלי, מרגיעה גירויים ומונעת היווצרות כתמים.

כאמור, הסרום החדש מצטרף לסדרת מוצרי BIOPLASMA המיועדת לנטרל את נזקי הסביבה, להעניק לעור אנרגיה ומראה זוהר וחיוני. אבל למה לי להכביר במילים, אם אני יכולה לתת לפרזנטורית החדשה לעשות את העבודה טוב יותר?


את סרום SUPREME של "GIGI מעבדות קוסמטיקה", כמו את יתר המוצרים של החברה, ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בלבד ומחירו המומלץ הינו 259 ₪ (תכולה: 30 מ"ל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails