יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

Bobbi Brown Nude Glow Collection (אביב 2014)

בובי בראון הרכיבה את קולקציית האביב שלה - Nude Glow, מארבעה פריטים בלבד שמיועדים להאיר ולהבהיר באופן מיידי כל מראה איפור. זה כנראה עובד, כי אני כמעט ולא הצלחתי לזהות את קייטי הולמס באימג' שמלווה את הקולקציה...



הקולקציה כוללת את הפריטים הבאים:

Bobbi Brown Eye Palette (מהדורה מוגבלת) –פלטת עיניים הכוללת ארבע צלליות במיגוון טקסטורות וגימורים, ביניהם מאט, שימר עדין ונצנצים. הפלטה מוצעת בשלושה גוונים שונים:
-
Nude
-
Crystal
-
Bronze




Bobbi Brown Brightening Finishing Powder (מהדורה מוגבלת) – פודרה המורכבת מששה גוונים ומיועדת להאיר את העור. פורמולת המוצר כוללת בין השאר תערובת של תמציות תות-עץ, ענבים וצמח הקערורית שנועדה להעניק לעור מראה זוהר ובריא. המרקם העדין של הפודרה מקבע את האיפור מבלי לקבל מראה כבד. הפודרה מוצעת בגוון #04 Bronze Glow.


Bobbi Brown Sheer Lip Color (מהדורה מוגבלת) – שפתונים בעלי פורמולה קלילה ונוחה ליישום, המעניקה גוון מרומז עדין לשפתיים. בין רכיבי הפורמולה ניתן למצוא חמאת שיאה, חמאת מורומורו (סוג של דקל מיערות הגשם באמזונה) ושמן גרעיני משמש המיועדים להצעיר, להזין ולשפר את מצב השפתיים באופן מיידי ולאורך זמן. השפתונים בקולקציה מוצעים בשלושה גוונים שונים:
-
Pink Flush (דובדבן)
-
Pink Rose (ורוד)
-
Pink Gold (שמפניה מוזהב)


Bobbi Brown Nail Polish (מהדורה מוגבלת) – לקים בשלושה גוונים קלאסיים:
-
Pale (לבן ורדרד)
-
Ballet Pink Glitter (ורוד)
-
Bronze Shimmer (ברונזה)


הקולקציה אמורה לעלות על המדפים כבר בינואר הקרוב, בדיוק בזמן כדי לאפשר ללקוחות המותג להעניק לעצמן מראה זוהר לקראת השנה החדשה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails