יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

China Glaze Crinkled Chrome Collection (חורף 2013)

צ'יינה גלייז לוקחת לכיוון חדש את הטקסטורה של הלקים בקולקציית החורף שלה - Crinkled Chrome.



הקולקציה מורכבת מ-6 גוונים פסטליים שונים בגימור מטאלי ובטקסטורה מיוחדת שנראית כאילו "מקומטת". מתמונות שראיתי ברשת, הטקסטורה הזו מזכירה לי יותר לק שנמרח לפני השינה ובבוקר את מגלה שהוא נהרס מהמצעים...

הגוונים בקולקציה:
Aluminate – כסף קר
I’m Chromatic – ורוד בייבי
Crush, Crush Baby – סגול פודרתי
Iron Out The Details – כחול קרח
Don’t Be Foiled – טורקיז רך
Wrinkling the Sheets -  ירוק פודרתי בהיר


הקולקציה הושקה בעולם בימים אלו. אלינו היא תגיע במהלך החודש.


5 תגובות:

  1. או-לה-לה או אוי ואבוי?
    הטקסטורה של הלק היא בין לק מבריק-מראה לבין לק שיש לו בועיות. (נשבעת! ראיתי סווצ'ים מחו"ל באיכות צילום גבוהה). אני לא יודעת למה אבל כנראה שבזמן האחרון הם במרדף וחיפוש אחר חידושים בטקסטורות מה שמוביל אותם להוציא קולקציות מופרכות לגמרי (ע"ע china glaze texture collection לקיץ 2013).
    ועם זאת, לא אפסול על הסף כי טרם ניסיתי, ואני מאמינה שעד שלא מנסים - לא יודעים. מה שבטוח - האטרקטיביות נמוכה בעיניי.
    תודה על הסיקור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי זה הרגיש קצת "לעקם את הפרצוף" למראה הסווטצ'ים ברשת ואני מתה לראות אם הטרנד הזה יתפוס או יעלם אחרי קולקציה אחת

      מחק
  2. אמממ על כל הלילות שישבתי עצומת עיניים כדי שהלק יתייבש היטב, לחקות מראה לק שנהרס? שוקלת אם להיות קורבן טרנדים?

    השבמחק
  3. כנראה שבאיזשהו שלב כבר נגמרים הרעיונות.

    השבמחק
  4. וואו, אחד הדברים הכי הזויים שראיתי בזמן האחרון.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails