יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

L’Oreal Paris Collection Privee by Color Riche

לוריאל פריז השיקה לאחרונה את Collection Privée, ליין שפתונים חדש בסדרת Color Riche – כולו בגווני הניוד, שמשתלבים נהדר עם גווני עור שונים. וכדי להוכיח את זה, הם כינסו מקבץ מתוך שגרירות היופי של המותג לצורך הקמפיין ואף העניקו לכל אחד מהגוונים בסדרה את שמה של השגרירה שהשפתון משתלב נהדר עם גוון עורה.


ממש כמו בתמונת מחזור של בית ספר התאספו להן כמה משגרירות היופי של המותג מארבעת קצוות עולם ונעמדו מול עדשת המצלמה של הצלם המפורסם נורמן ז'אן רוי, עבור הקמפיין של Collection Privée. כל אחת מהן יותר יפה מהשנייה, בלי קשר לגיל או למוצא שלה. בפרוייקט השתתפו השגרירות הבאות (בשילובים שונים, בהתאם למדינה בה מושקת הסדרה) פרידה פינטו, אינס דה לה פרסאנז', ג'וליאן מור, ג'יין פונדה, פאן בינגבינג, ליה קבדה, אווה לונגוריה, דויצ'ן קרוס, שריל קרול, ליילה בקטי, איישוואריה ראי וג'ניפר לופז.


מיצאו את ההבדלים בין ההרכבים השונים...
כל אחד מגווני הניוד בסדרה עוצב על-ידי אוראה לייט, חוזת טרנדים ומפתחת מוצרים בקונצרן לוריאל. מטרתה של לייט היתה לספק את גוון הניוד המושלם בהתאם לקבוצות האתניות השונות שמייצגות שגרירות היופי של המותג, באופן שיחמיא וידגיש את גון עורן של כל אחת מהן.


הסדרה כוללת 6 שפתונים, מתוכם הושקו בישראל ארבעה גוונים בלבד:
הניוד של ג'ניפר לופז – ורוד נטרלי
הניוד של אווה לונגוריה – אפרסק נטרלי
הניוד של דויצ'ן קרוס – ורוד בייבי קר
הניוד של פרידה פינטו – סגלגל עדין





כאמור, כל אחד מגווני השפתונים אמור להתאים לגון עור אחר, אבל כולם בעלי קרמי עדין ופורמולה עשירה בנוגדי חימצון ושאר רכיבי לחות וטיפוח הדואגים לשמר את היופי הטבעי של השפתיים, להגן עליהן ולהחיות אותן.

כדי להוסיף עוד לנופך הזוהר שמעניקות שגרירות היופי הנ"ל לסדרה, מגיעים השפתונים באריזה יוקרתית ואלגנטית בגווני שחור וזהב, עליה מתנוססת חתימה של הדוברת שהעניקה השראה לגוון השפתון.

לרגל השקת הסדרה בישראל, שפתון מקולקציית Collection Privée מוצע במחיר מבצע מיוחד של 60 ₪ ליח'. בנוסף, מציע המותג מבצע מיוחד, הכולל שפתון מהקולקציה + מסקרה במחיר מיוחד של 110 ₪ בלבד! המבצע מתקיים במהלך החודש בלבד ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

2 תגובות:

  1. ליבנת היקרה, אם יש למישהי קראש על אריזות- זו אני!! (החלק הסופרפישל שלי כותב עכשיו ;) תודה על הפוסט, השפתונים כבר יצאו ברשתות הפארמים? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כן, השפתונים אמורים להיות כבר ברשתות הפארם.
      אגב, מודה שגם חלק מהקניות שלי הן דווקא בגלל הקנקן ולא מה שיש בתוכו... ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails