יום שבת, 24 ביולי 2010

נסיעת מבחן: Absolute Cover Face Primer מבית OFRA Cosmetics

OFRA Cosmetics USA הרחיבה לאחרונה את סדרת ה"אבסולוט קאוור", הכוללת מייקאפים מינרליים (נוזלי ומוצק), עם השקתו של פריימר חדש לעור הפנים, המיועד להחייאת העור ולכיווץ נקבוביות.

DSCF2067

כידוע, אובדן המראה החלק והזוהר של העור קשור למספר תופעות, כאשר העיקריות שבהן: התרחבותן של נקבוביות העור, בעיקר בגיל ההתבגרות וכתוצאה מאקנה (נקבוביות מורחבות-פוסט אקנה) וירידה ביכולת הקליטה והשמירה של הלחות בתאים. תופעות אלו גורמות לעור לאבד מגמישותו ומרכותו, הברק פוחת או נעלם כליל והעור הקבל גוון אפרורי ועייף.

לדברי החברה, מעבדות המחקר של OFRA בארה"ב יצרו תרכובות פולימריות (cross-polymers) וסיליקוניות ייחודיות, שבמגע עם העור מטפלות בדיוק בשתי התופעות הללו - כך נולד הפריימר החדש עם נוסחת הפלא, שלמעשה מחזירה את הכול ב"רברס". הפריימר, בראש וראשונה, דואג לכיווץ מיידי של הנקבוביות הפעורות בעור, מעשיר את העור בלחות ומבהיר את גוון העור בטון אחד. בין מרכיבי הפורמולה ניתן למצוא תמצית מיוחדת המופקת מעץ הזית ומיגוון רחב של ויטמינים. המוצר נטול פאראבנים והוא מתאים גם לעור רגיש ביותר.

DSCF2077

הפריימר מגיע בבקבוק משאבה לבן ופשוט למראה. לחיצה אחת מוציאה כמות מדודה של חומר המספיקה למריחה על כל הפנים. עם מריחתו על הפנים, העור מקבל מעין גוון לבן שנעלם לאחר מספר דקות, עד ספיגתו המלאה של החומר בעור. כבעלת עור שמן, העדפתי לוותר על הנחת קרם לחות לפני הפריימר – שני המוצרים יחדיו גרמו לי לתחושה כבדה מידי, במיוחד בימים לחים אלו.

DSCF2084

DSCF2086

המרקם של עור לאחר הנחת הפריימר הופך להיות חלק וקטיפתי ומאוד נעים למגע. מומלץ להמתין מספר דקות לפני שמניחים מעליו מייקאפ, כדי שזה האחרון ישב בצורה מושלמת מעליו. בכלל, מי שאינה סובלת מפיגמנטציה בעור (לצערי, אני לא שייכת לקבוצה הזו), יכולה גם לוותר על המייקאפ.

כפי שניתן לראות בתמונות הבאות, הפריימר אכן עומד בהבטחתו ובהחלט ניתן להבחין כי מראה הנקבוביות שלי צומצם משמעותית ("לפני" – בתמונה העליונה ו"אחרי" –בתמונה שמתחתיה).

לפני

אחרי

המוצר מגיע באריזה המכילה 30 מ"ל ומחירו 340 ₪ - לא זול לחלוטין, אבל בהתחשב בעובדה שמספיקה ממנו ממש כמות קטנה לשימוש בכל פעם, הוא בהחלט שווה את ההשקעה. אגב, החברה מעניקה גם הנחה למאפרים, כך שבסופו של דבר, ההוצאה משתלמת.

את מוצרי "ע.פ.ר.ה קוסמטיקס" ניתן להשיג במשרדי הנציגה הבלעדית שלה בארץ - חברת מיקיילה ביוטי בע"מ, ברח' המלאכה 9, אזור תעשייה צפוני, לוד (צמוד לנתב"ג), טל. 08-9205945

3 תגובות:

  1. הי תודה על הסקירה. השינוי כפי שהדגמת נראה מדהים!!! כמו קסם! יש לי כמה שאלות לכמה זמן נשמר הקסם הזה? ואיזה מייק אפ ניסית ונראה עליו טוב? תודה רבה

    השבמחק
  2. היי דורית, שמחה שאהבת. למעשה, כל מייקאפ מתאים לשימוש מעל הפריימר הזה, שמלבד לצמצום מראה הנקבוביות הוא מסייע גם לעמידות הארוכה של המייקאפ והאיפור שמונח מעליו.

    השבמחק
  3. יש לי אותו. החסרון שלו שהוא קצת לבן מדיי וחייב כיסוי של מייק אפ מעליו. חוץ מזה המארז "משפריץ". היתרון שלו שהוא מספק "עור תינוק" חלק.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails