יום רביעי, 11 ביולי 2018

Anastasia Beverly Hills Norvina Palette


"אנסטסיה בברלי הילס" מפתיעים עם עוד פלטה חדשה בשם Norvina. הפלטה החדשה מכונה על שמה של בתה של אנסטסיה, קלאודיה נורבינה סואר (Claudia Norvina Soare), המשמשת כנשיאת החברה.



"אנסטסיה בברלי הילס" הפכה כבר מזמן למותג פופולרי בקרב רבים, במיוחד בזכות יצירה רצופה של מוצרים שהפכו בקלות ובמהירות למוצרי קאלט מבוקשים. דוגמא לכך הם מוצרי הגבות המושלמים ופלטות הצלליות כמו Modern Renaissance ו- Soft Glam. בדרך כלל, אנו זוכים לקבל באמצעות חשבונות המדיה החברתית של המותג הצצה למוצרים החדשים שלהם הרבה לפני שהם מושקים, אבל הפעם הידיעה אודות הפלטה החדשה הופצה מספר ימים בלבד לפני השקתה.

נורבינה והפלטה שנושאת את שמה

הפלטה החדשה מגיעה באריזה בגוון סגול (הצבע החביב על נורבינה, לפחות לפי צבע השיער שלה) והיא מכילה 14 גוונים נייטרליים, ורודים, סגולים וניודים – חציים בגימור מטאלי (שורה עליונה) וחציים בגימור מאט (שורה תחתונה). יש לציין, שזוהי הפעם הראשונה שבפלטה משולבים הרבה גוונים שימריים.


הגוונים בפלטה:

·       Dreamer – פלטיניום (שימר)
·       Summer – זהב צהוב (שימר)
·       Wild Child – זהב ורוד (דואוכרום)
·       Rose Gold – זהב ורדרד (שימר)
·       Celestial – סגול ויולט קר (שימר)
·       Dazzling – ברונזה נחושתית (שימר)
·       Drama – סגול אדמדאם (שימר)
·       Base – בז' בהיר (מאט)
·       Soul – סגול כחלחל (מאט)
·       Incense – חום בהיר (מאט)
·       Love – ורוד (מאט)
·       Volatile – מוקה (מאט)
·       Eccentric – כתום כהה (מאט)
·       Passion – אדום בריק (מאט)

המותג שיחרר סווטצ'ים של הצלליות על גוונים שונים של עור וכמו שזה נראה בתמונות, הן עשירות בפיגמנט ומחמיאות לכל גוון עור. לפיכך, סביר להניח שגם פלטה זו תזכה לפופולריות עצומה בקרב הלקוחות.





כמו הפלטות האחרות של המותג, גם זו החדשה מגיעה באריזה קומפקטית וקלה, הכוללת מראה מובנית ומברשת דו-צדדית להנחת הצלליות וטשטושן.

פלטת הצלליות Norvina תהיה זמינה לרכישה באתר של המותג ב-17 ביולי 2018. לאחר מכן, בחודש אוגוסט 2018 היא תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג בעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails