יום ראשון, 22 ביולי 2018

Givenchy Midnight Skies Fall 2018 Collection


קולקציית סתיו 2018 של "ג'יבנשי", Midnight Skies, לוקחת אותנו לבילוי ליילי מלא בפלאשים בוהקים המגיעים מכוכבים כסופים ופלנטות אדומות, בהם צבעים עזים וטקסטורות קלילות יוצרות איפור עטוף במסתורין ומלא בחושניות.



הקולקציה הקטנה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:



Midnight Skies Sparkling Prisme Quatuor Black Sparkle – רביעיית צלליות פריזמה, בעלות טקסטורה עשירה וגימור מטאלי, בגוונים של זהב, כסף, ברונזה ואדום רובי. הפלטה מגיעה באריזה שחורה יוקרתית עם תבליט מקסים על-גביה, המגלם את הסגנון האמנותי של המותג.


Midnight Skies Noir Interdit Mascara – מסקרה המעניקה מראה של ריסים מלאכותיים. המסקרה מצויידת באפליקטור גמיש, הניתן לכיפוף בזווית של 90 מעלות, כך שהוא מסוגל לצפות את הריסים מהשורש ועד הקצה במשיחה אחת. המסקרה מוצעת בגוון אדום כהה.

·       02 Dark red – אדום כהה


Midnight Skies Encre a Cils Sparkling - טופ-קוט מנצנץ לריסים המעניק אפקט בוהק בגימור מטאלי:

·       05 Red Night – דובדבן כהה


Midnight Skies Liner Vinyl – אייליינר נוזלי בגימור ויניל, מצוייד באפליקטור דק ומחודד, המאפשר שרטוט מדוייק:

·       07 Red Night – אדום כהה בוהק


Midnight Skies Rouge Interdit Lipstick – שפתון לחותי בעל גוון עשיר ועמיד לאורך זמן עם הרגשת נוחות מירבית לשפתיים, מכיל רכיבי טיפוח והזנה המחליקים את השפתיים. על השפתון מוטבע תבליט של כוכבים:

·       26 Midnight Red – אדום פנינתי


Midnight Skies Le Vernis – לק בגימור מנצנץ:

·       08 Space night – אדום קלאסי עם שחור פנינה



今日のジバンシイ発表会では、 このレッドメイクにやられました💘 渋めレッドのピカピカ発色がツボ。 パレットの左上シルバーをベースに 右下の赤をしっかりきかせるのが秘訣のよう。 バーガンディのリキッドライナーも 用意されていて、その上に 赤シャドウを重ねるといいとのことです。 マスカラもバーガンディ、 深紅の口紅とネイルのバランスも最高。 ミッドナイト·スカイ·パレット ¥7700 ルージュ·アンテルディ ¥4000 ノワール·アンテルディ(マスカラ)¥4900 ヴェルニ·ジバンシイ ¥3000 すべて8月3日限定発売 #givanchy #fallcollection #midnightskies #limiteditem #ジバンシイ#秋新色 #ミッドナイトスカイ#アンテルディ#限定色 #限定発売
A post shared by Sugako Kondo (@sugakokondo) on


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך ספטמבר 2018.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails