יום שלישי, 3 ביולי 2018

SR Cosmetics DMAE Collection


חברת SR Cosmetics, המתמחה בפיתוח ושיווק סדרות של תכשירים פרא-רפואיים לתיקון נזקי עור, טיפולי אנטי-אייג'ינג ומזותרפיה, מציגה את DMAE – סדרת תכשירים מהפכנית, המבוססת על שמן זרעי הקנאביס.



שמן זרעי הקנאביס מופק מזרעי צמח ה- Sativa והוא מכיל נוגדי חימצון, חלבונים, מינרלים, וויטמינים בכמות רבה מאד. אבל הנכס המוערך ביותר שלו הוא אחוז גבוה מאד של חומצות שומן חיוניות, יותר מכל צמח אחר בעולם. חומצות שומן אלו נחוצות מאד לבריאותינו והן גם אלו שאחראיות על המראה הבוהק בעור, בשיער ובעיניים, כמו גם על העברת חמצן לכל תא בגופנו ואפילו משפיעות על בהירות המחשבה שלנו. כמו כן, לשמן זרעי הקנאביס סגולות רפואיות מוכחות והוא פועל כקטליזטור (זרז) המוביל לריפוי גירויים ומחלות עור שונות ואף מאזן תהליכי הזדקנות בעור.


סדרת התכשירים המהפכנית DMAE מבית SR, מבוססת על שמן-על מופלא זה בשילוב עם רכיב ה- DMAE, שהינו רכיב אנטי-אייג'ינג עוצמתי בעל תכונות אנטי אוקסידנטיות מובהקות, המסייע במיצוק ומתיחת העור, מונע נפילתו, משפר אלסטיות, מחליק קמטוטים ומגביר פעילות אנטיאוקסידנטים אחרים.

הסדרה כוללת 5 מוצרים שונים, המיועדים להשפיע על מיצוק עור הפנים ולהעניק מילוי לקמטי הגיל המופיעים עליו:

D. Immediate Age-Less  Serum – סרום מתיחה עם פעולה מיידית, מגיע במרקם ג'ל ומכיל 3% DMAE (רכיב נוגד חימצון עוצמתי, המסייע במיצוק ומתיחת העור), ויטמין C אסטר יציב ושמן המפ. הסינרגיה בין המרכיבים ויעילותם המוגברת תורמת למניעת קמטים, הבהרת פיגמנטציה, מתיחה ולחות הדרושים לעור (מחיר: 318 ₪, תכולה: 30 מ"ל).


D .Herbal Medi - calm Cream Forte – קרם טיפולי עוצמתי להרגעת העור ושיקומו, המכונה בשם "האמבולנס של העור" על-שום יכולתו לתקן ביעילות מצבי עור. הקרם תורם להפחתה מהירה של גירויים בדרגות שונות בעור וחזרה לתפקוד תקין (מחיר: 318 ₪, מכולה: 50 מ"ל).


D. Lipo-Vit Intensive Serum – סרום עוצמתי להבהרת העור ולהחלקת המרקם שלו באופן מיידי. הסרום מועשר בנוגדי חימצון פעילים, שתפקידם לעודד את תהליך ייצור הקולגן הטבעי בעור (מחיר: 318 ₪, תכולה: 30 מ"ל).


Refiner – קרם המיועד לעדן ולשפר את מרקמו של העור ולתקן קמטים וקמטוטים. הקרם מתאים לשימוש הן על הפנים (גם באיזור העיניים) והן על הגוף והוא אף מסייע בתיקון סימני מתיחה בהריון. הקרם בעל אפקטיביות הנמשכת לשעות ארוכות (מחיר: 318 ₪, תכולה: 50 מ"ל).


Lift-Up - סרום אנטי-אייג'ינג עוצמתי במרקם קטיפתי, למתיחת ולהחלקת קמטים וקמטוטים, מועשר ברכיבים פעילים מלאי עוצמה, כגון: רטינול, DMAE, פולימרים צמחיים וימיים, פפטידים וחומצה היאלורונית. בעל אפקט מהיר וארוך טווח בו-זמנית. מקנה לעור לחות ומראה צעיר, בריא, מוצק ומתוח (מחיר: 318 ₪, תכולה: 15 מ"ל).


שולי רודריג, מנכ"ל ובעלים של חברת SR Cosmetics, ממליצה לשלב יחד עם מוצרי הסדרה שימוש במסכת קאנה (Canna -MEDI mask) - מסכה טיפולית דיטוקסית, התורמת לניקוי ושיקום נזקי עור, תוך שיפור בנראות מרקמו. פורמולת המסכה משלבת מרכיבים צמחיים, ויטמינים, שמנים ואנטי-אוקסידנטים חשובים, היעילים להרגעת העור, למניעת יובש וקמטים ומסייעים בהפחתת סימני ההזדקנות (מחיר: 186 ₪, תכולה 125 מ"ל).


את מוצרי SR Cosmetics ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות בלבד. פרטים נוספים בטלפון: 1-700-700-771, בדף הפייסבוק, בחשבון האינסטגרם וערוץ היוטיוב של החברה.

אגב, ב-22 לאוקטובר 2018 תערוך החברה את הכנס השנתי שלה בנושא New Age In Beauty. הכנס יתקיים באולמי "קסיופיאה" בהרצליה ויערכו בו פאנלים והרצאות מרתקות של רופאים, מובילות דעת קהל ובלוגריות – הכל בהנחיית מומחית הטיפוח ומגישת הטלוויזיה גליה תורן-חן ("מילון היופי"). ההרשמה לכנס הנה באמצעות משרדי החברה בטלפון 1-700-700-771.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails