יום שני, 9 ביולי 2018

Inbal Ifargan by Ada Lazorgan Diamond Shimmer


ענבל איפרגן, מאפרת ובעלת ביה"ס לאיפור מחיפה, השיקה בשיתוף עם חברת האיפור "עדה לזורגן" מוצר איפור ראשון שלה: Diamond Shimmer – היילייטר, שמאחוריו עומד סיפור מרגש מאד וגם מעשה טוב.



ההיילייטר "שימר יהלום" הושק על-ידי איפרגן לזכרה של נועה (שרית סולן) שרביט ז"ל, גיסתה, שנפטרה ממחלת הסרטן. "בחרתי בשימר מאחר שהוא מוצר איפור שנותן נקודות אור וזוהר לפנים של הנשים, כמו שנועה (גיסתי) נתנה לי נקודות אור וזוהר בתקופה החשוכה והקשה ביותר בחיי, כך אני בחרתי לייצר שימר שייתן אור וזוהר לכל הנשים ובד בבד יאיר את המחלה הקשה איתה מתמודדות נשים רבות," מסבירה איפרגן.


מדובר במוצר שהינו, למעשה, פודרת יהלומים דחוסה, המעניקה הברקה לעצם הלחי ונגיעות אור וזוהר לנקודות אסטרטגיות אחרות בפנים. ניתן להשתמש במוצר גם כצללית זוהרת ואפילו כגימור לשפתון למראה שפתיים עסיסי בגימור מוזהב. השימר בעל פיגמנט חזק ומרקם קטיפתי חדשני, המעניק מראה רך וזוהר, עמיד לאורך זמן. על פיתוח המוצר ובחירת הגוון עבדה איפרגן בשילוב עם חברת "עדה לזורגן", שידועה בזכות מוצרי האיפור המקצועיים והאיכותיים שלה.



השימר מאוחסן באריזת קרטון אדומה עם מראה מובנית, כאשר הגוונים השולטים באריזת הקרטון החיצונית הינם שחור ולבן עם נגיעות של אדום. יחד עם השימר מגיעה גם מברשת יעודית בצורת מניפה, המשמשת להנחת השימר בקלות ובנוחות.


עלות המוצר, כולל המברשת, עומדת על סך של 159 ₪, כאשר 10 ₪ מתוכם מועברים על-ידי איפרגן כתרומה לעמותת "גמאני חליתי בסרטן השד"- עמותה של נשים הנאבקות יום יום במחלת הסרטן.


ענבל איפרגן וגיסתה נועה ז"ל

איפרגן מסבירה, כי בחרה להשיק "מוצר שמעניק לכל אישה זרקור על הפנים בדיוק כמו "יהלום" כדי שתרגיש הכי מיוחדת בעולם."


את "שימר היהלום" ניתן להשיג אצל ענבל איפרגן (טלפון: 052-9557258), בסטודיו עדה לזורגן ובקרוב גם בנקודות מכירה נוספות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails