יום שלישי, 31 ביולי 2018

אלפאמדיקס מציגה: BI-SOFT – מזרק ארגונומי חדשני


חברת "אלפאמדיקס" משיקה בישראל את BI-SOFT – סדרת מזרקים חדשה מבית "סטילאג'", שפותחו במעבדות Vivacy שבצרפת ומהווים פריצת דרך בתחום האסתטיקה.



הזרקות אסתטיות הפכו להיות פופולריות מאד בזמננו, אפילו בקרב צעירים וצעירות בשנות העשרים המוקדמות לחייהם. אין ספק, שהרופאים המבצעים את אותן הזרקות חייבים להשתמש בחומרים איכותיים ובטיחותיים, אבל לא פחות מכך חשוב גם הכלי העבודה עצמו – המזרק!


הרופא חייב שתהיה בידו (תרתי משמע) השליטה על הכמות המדוייקת שהוא מזריק ללקוח/ה, שהמזרק יאפשר לו להגיע בצורה מדוייקת למקום הרצוי ולא פחות מכך, שפעולה ההזרקה תהיה נוחה ובטוחה, הן לרופא והן למטופל/ת. כל זאת משפיע באופן ישיר על התוצאה האסתטית הסופית המתקבלת.

המזרקים החדשים בסדרת BI-SOFT של "סטילאג'" מספקים סטנדרט חדש של דיוק, נוחות, בטיחות ושליטה. מדובר במזרקים ארגונומיים, בעלי מנגנון בטיחותי בלעדי (מוגן בפטנט), המונע הזרקת חומר לכלי דם. לפיכך, הלקוחות לא חוות כמעט נפיחות או אדמומיות כלשהי במקום ההזרקה.


על פיתוח המזרק עמלו צוות של רופאים, טכנאים ומעצבים, שהחליטו למקם את מרכז הכובד של גוף המזרק בסמוך לבוכנה שלו. מיקום זה גורם להגדלת יציבות ידו של הרופא ומאפשר לו להזריק בצורה חלקה ומדוייקת. כמו כן, בשונה מהמזרקים המסורתיים ה"רגילים", פעולת ההזרקה במזרקים החדשים של "סטילאג'" מתבצעת באמצעות כרית כף היד במקום קצה האגודל. מצב זה מאפשר הזרקה לאורך זמן תוך לחץ הזרקה נמוך, שלא מעייף את יד הרופא.

ד"ר להבית אקרמן מדגימה שימוש במזרק BI-SOFT

המזרקים עצמם מגיעים בצבעים עליזים שונים: ירוק, ורוד, זהב, כחול ושקוף, המותאמים למידת הסמיכות של החומר אותו הם מכילים. דבר זה מאפשר לזהות באופן ויזואלי את החומר המבוקש ומונע טעויות בעת עבודה בטיפול המשלב יותר מסוג חומר אחד.


אגב, זה המקום לציין, כי סטילאג' הינו אחד מחומרי המילוי הפופולריים בארץ ובעולם. ייחודו בתוצאה הטבעית המתקבלת בהזרקה הודות לאנטי-אוקסידנט העוצמתי, מניטול, המשולב בחומצה ההיאלורונית. המניטול מונע את פעילותם של הרדיקלים החופשיים, אלו הפוגעים בתאי הגוף ומאיצים את תהליך ההזדקנות. לסטילאג' תוצאה ארוכת טווח, ותוספת לידוקאין לאילחוש.



לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת "אלפאמדיקס", המשווקת הרשמית בישראל, בטלפון: 03-7589090 או באתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails