יום שני, 23 ביולי 2018

Dior Capture Dreamskin Fresh & Perfect Cushion


בית "דיור" מרחיבים את אוסף ה- Capture Dreamskin שלהם עם מוצר קושן קומפקטי חדש, בעל פורמולה שקופה לחלוטין!



הודות להשפעה הגוברת של המדיה החברתית על הגדלת הבטחון העצמי, מותגי היופי השונים מתחילים לייצר מייקאפים, היילייטרים ופריימרים בעלי אפקט דמוי-פילטר של IRL (In Real Life). כלומר, בעלי אפקט המעניק מראה מושלם לעור. ה"בשורה" האחרונה מגיעה, כאמור, מבית "דיור" והיא בדמות פורמולה המסייעת לנו לזייף את אותו אפקט מושלם של הפילטרים השונים מהמדיה החברתית לחיים המציאותיים, והיא מוגשת באריזת קושן (כרית) נוחה.

אוסף ה- Capture Dreamskin של המותג נועד, למעשה, לקיים בדיוק את מה ששמו מרמז עליו: לתת לעור מראה רענן וקורן, עם בסיס קליל שמתמזג בצורה מושלמת עם העור. כיום, כריות הקומפקט של המותג בסדרה זו מגיעות בארבעה גוונים שונים, אבל החידוש האחרון שמציג בית "דיור" מגיע בדמות פורמולה שקופה לחלוטין, שלמעשה משמשת יותר כפילטר מאשר מייקאפ.


המוצר החדש- Capture Dreamskin Fresh & Perfect Cushion, מיועד לטשטש פגמים קלים בעור מבלי להסתיר את המראה הטבעי שלו תחת שכבת צבע כלשהי. כדי להבטיח את תחושת הנוחות והרעננות למשך כל שעות היום, "דיור" העשירו את הפורמולה ברכיב לחות עוצמתי- גליצרין צמחי, המפטם את העור באופן מיידי. בנוסף, הפורמולה מכילה אבקות מיקה מנצנצות המפזרות פי עשר את קרני האור, יחד עם פודרות בעלות מיקוד-רך, המעניקות אפקט מתמשך של טשטוש פגמים קטנים לאורך כל היום, תוך שהעור נותר רענן ובוהק.

כמו כן, הפורמולה של המוצר מכילה תמצית של לונגוזה, פרח נדיר הצומח בגני "דיור" במדגסקר, יחד עם תמצית יסמין. שילוב תמציות זה מספק לעור כוח התחדשות עצום ומסייע לו לתקן פגמים קלים וקמטוטים בעור. בנוסף, הפורמולה כוללת מסנן קרינה ברמה של SPF50 המספקת הגנה אופטימלית לעור מפני קרינת השמש.


Dior Capture Dreamskin Fresh & Perfect Cushion צפוי לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאוגוסט 2018. בינתיים, אצלינו הושקה ממש בימים אלו קולקציית ה- Backstage המדוברת על המותג וניתן להשיגה באופן בלעדי בבוטיק "דיור" בקניון גינדי TLV, בתל-אביב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails