יום שלישי, 17 ביולי 2018

Clarins Skin Illusion Natural Hydrating Foundation


"קלרינס" מרחיבים את סדרת Skin Illusion שלהם עם מייקאפ חדש - Skin Illusion Natural Hydrating Foundation. מדובר במוצר המשלב מעין סרום מטפח עם מייקאפ, המותיר את העור במראה טבעי מושלם וללא פגם.



ה- Skin Illusion Natural Hydrating Foundation הינו בעל פורמולה המכילה דור חדש של פיגמנטים מחזירי אור יחד עם הקומפלקס הידוע של המותג, HD Light-Optimizing Complex. המייקאפ הנ"ל מיועד לטשטש כהויות ולהגביר את המראה הקורן הטבעי, כך שהוא מותיר את העור במראה אחיד לחלוטין, זוהר ורענן. בנוסף, הפודרות הממוקדות הרכות שבפורמולה לוכדות ומשקפות חזרה את קרני האור בכיוונים שונים ויוצרות הילה יפה וזוהרת למראה פוטושופ מושלם.

המייקאפ המטפח כולל בנוסף תמצית אצה אדומה, המעניקה פילינג עדין לעור ומבהירה אותו על-ידי סיוע בהסרה של תאים מתים מעל-פני שטח העור. פעולה זו מפחיתה כהויות ומאפשרת לאור לחדור עמוק דרך העור ולהאיר אותו מבפנים. כתוצאה מכך, העור נראה בוהק יותר ומחזיר לעצמו את הזוהר הטבעי והיפה שלו.


בנוסף, ה- Skin Illusion Natural Hydrating Foundation מספק מינון חזק של לחות, התומכת ברמות הלחות הטבעיות של העור במשך לא פחות מ-24 שעות. תמציות צמחים טבעיות מפעילות את היכולת הטבעית של העור לייצר חומצה היאלורונית, תוך יצירת מחסום בלתי נראה על-פני השטח שלו למניעת אובדן לחות.



המייקאפ החדש מוצע ב-22 גוונים שונים, כך שהוא מתאים לגווני עור שונים, והוא מצוייד ב- SPF15 להגנה מקרינת קרני השמש המזיקות. כמו כן, הוא מגיע בבקבוק העשוי מזכוכית ממוחזרת ומצוייד באפליקטור טפטפת, המספק כמות מדודה בכל שימוש.

על המדפים ברחבי העולם החל מספטמבר 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails