יום חמישי, 12 ביולי 2018

L’oréal Paris X Camila Cabello Havana Makeup Collection


השנה האחרונה היוותה אבן דרך עבור קמילה קבלו (Camila Cabello). הזמרת בת ה-21, שהחלה את הקריירה שלה בלהקת הבנות Fifth Harmony, הוציאה את אלבום הסולו הראשון שלה, שכבש מייד את מצעדי הפזמונים ברחבי העולם עם הלהיטים הגדולים "Havana" ו- "Never Be the Same". כזכור, לפני כשנה היא נבחרה להיות שגרירת יופי של מותג הקוסמטיקה "לוריאל פריז" וכעת היא גם משיקה קולקציית איפור בשיתוף עם המותג.



זוהי, למעשה, הפעם הראשונה שב"לוריאל" משיקים קולקציית איפור בשיתוף עם אחת משגרירות היופי שלהם. מדובר בקולקציה קטנה, הכוללת 14 פריטים בסה"כ, שמתומחרים במחיר נגיש מאד לכל כיס.

"אני כל-כך נרגשת! כל התהליך של בניית ליין מהתחלה ועד בחירת הגוונים, הניחוחות של הליפגלוסים ועיצוב האריזות היה חוויה מדהימה," אומרת קבלו. "פשוט ידעתי שאני רוצה לעשות ליין איפור שיהיה טבעי. אם אני לא מופיעה על הבמה או תחת אורות הזרקורים, אני באמת לא אוהבת ללבוש המון איפור. אני מרגישה שהליין הזה מבטא באמת את מה שהייתי לובשת בעצמי. הוא זוהר ופשוט."


אגב, לקבלו היה חשוב שהמוצרים בליין ישתלבו באופן מושלם עם כל גוון עור, כדי להבטיח שכל המעריצות שלה יוכלו להשתמש בהם ויאהבו אותם. "בשבילי, יופי הוא משהו שגורם לך להרגיש שמחה ונינוחה בתוך העור שלך, כך שאת יכולה לחיות את החיים הטובים ביותר שלך," היא אומרת.

כאמור, הקולקציה כוללת 14 פריטים בסה"כ לעיניים, גבות, שפתיים ופנים:

L’Oréal Paris x Camila Cabello Havana Sun-Lit Bronzer – ברונזר נוזלי לפנים, בעל פורמולה עשירה ברכיבי לחות, המתמזגת בקלות עם העור ויוצרת מראה שזוף טבעי, זוהר וקורן. ניתן להשתמש בברונזר בפני עצמו או בערבוב עם המייקאפ. מוצע בשני גוונים:

·       Light/Medium – בהיר/בינוני
·       Medium/Deep – בינוני/כהה


L’Oréal Paris x Camila Cabello Havana Gotta Give Brow – מוצר לעיצוב ומילוי הגבות, מצוייד באפליקטור בעל קצה זוויתי ומוצע בשלושה גוונים שונים:

·       Light – בהיר
·       Medium – בינוני
·       Deep – כהה


L’Oréal Paris x Camila Cabello Havana Flash Liner – אייליינר נוזלי בעל אפליקטור דמוי טוש, המאפשר ליצור עין חתולית בקלות ובדייקנות.

·       Black – שחור


L’Oréal Paris x Camila Cabello Havana Eye Shadow – צלליות בודדות בעלות מרקם קרמי, מוצעות בארבעה גוונים שונים:

·       Oh-Na-Na
·       Control
·       Hot Havana
·       In Love


L’Oréal Paris x Camila Cabello Havana Lip Dew Lip Gloss – ליפגלוס, מוצע בארבעה גוונים שקפקפים:

·       Pink
·       Peach
·       Nude
·       Bronze


הקולקציה תהיה זמינה לפחות ב-18 מדינות ברחבי העולם, החל מאוגוסט 2018.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails