יום שלישי, 3 ביולי 2018

Clinique Moisture Surge™ 72-Hour Auto- Replenishing Hydrator


מותג הטיפוח והאיפור "קליניק" מרחיב את סדרת קרמי הלחות האייקונית Moisture Surge ומשיק את Clinique Moisture Surge™ 72-Hour Auto- Replenishing Hydrator – תכשיר המספק 72 שעות של רעננות מתמשכת!!



קרם הלחות החדש מיועד להעניק לעור רכות וגמישות במשך כל עונות השנה. הקרם, שמציע לחות מתמשכת למשך 72 שעות, מגיע במרקם ג'ל מרענן ונהדר עבור כל סוגי העור – אפילו הרגיש ביותר. פורמולת המוצר שודרגה באופן שהיא מספקת כמעט לחות כפולה יותר בסוף היום, מאשר בעבר. משום כך, הקרם משמש כפתרון יעיל ביותר עבור בעיות עור כמו יובש, עמימות, מרקם לא אחיד ואפילו קווים וקמטוטים.


קרם הלחות החדש של קליניק מכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, חומר טבעי בעל יכולת ייחודית להחזיק עד פי 1,000 ממשקלו במים. בשילוב עם טכנולוגיה חדשה לחידוש אוטומטי ומי-אלוורה פעילים וקפאין, מאפשר הקרם לעור ליצור מאגרי מים משלו כדי להמשיך ולהרוות את עצמו מחדש. הלחות ננעלת בעור למשך 72 שעות, גם לאחר רחיצת הפנים. בשימוש מתמשך מחסום הלחות של העור ויכולת הנעילה שלו מתחזקים והעור מקבל מראה תפוח, זוהר ובריא.


הקרם מתאים לשימוש בבוקר ובערב, על עור פנים נקי. בנוסף לייעודו כקרם לחות, ניתן להשתמש בו גם באופנים הבאים:

מסכת לחות מהירה – להניח כמות נדיבה של הקרם על עור הפנים, להמתין 5 דקות ולשטוף;

ריכוך הקוטיקולה – לעסות את הקרם על העור שסביב הציפורניים (קוטיקולה) כדי לרכך ולהפחית יובש וחספוס;

למנוע פריזים בשיער – משפשפים בין כפות הידיים כמות קטנה מאד של הקרם ולאחר מכן מעבירים בקלילות על קצוות השיער ולאורכו;

ליצור מראה זוהר טבעי – לערבב כמות קטנה של הקרם על גב כף היד יחד עם סוואטצ' עבה של היילייטר מסדרת צ'אבי סטיק של המותג ולמרוח את התערובת בנקודות אסטרטגיות בפנים, כמו שימר נוזלי;

להרגיע נקודות יובש - להניח כמות קטנה של קרם ישירות על נקודות יובש בפנים או בגוף לפי הצורך, גם מעל האיפור;

ליצור מראה שזוף קליל – לערבב עם הקרם מעט ברונזר נוזלי או אבקתי ולמרוח על העור לקבלת מראה שזוף קליל וזוהר;



קרם Clinique Moisture Surge™ 72-Hour Auto- Replenishing Hydrator מוצע בשני גדלים: 30 מ"ל (מחיר: 80 ₪) ו- 50 מ"ל (מחיר: 120 ₪) וניתן להשיגו ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בחנות "קליניק" בקניון הזהב בראשל"צ ובקניון גינדי TLV פאשן מול בתל-אביב ובחנות האונליין של המותג.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails