יום חמישי, 19 ביולי 2018

"אסתי לאודר" מרחיבים את ליין ה"Double Wear" ל-56 גוונים


מותג הקוסמטיקה Estée Lauder הודיעו על הרחבת ליין האיפור המפורסם שלהם Double Wear Stay-In-Place מ-42 ל-56 גוונים.



המותג גייס את מיסטי קופלנד (Misty Copeland), האשה השחורה הראשונה שמככבת כרקדנית הראשית של תיאטרון הבלט האמריקאי, להוביל את הקמפיין החדש של הליין. נראה, כי המהלך מדגיש את רצון המותג ליצור מיגוון גוונים שיהיה זמין לכל צבעי העור.


לאחרונה, הזכירה קופלנד בראיון שהעניקה, על הבעייתיות של נשים צבעוניות למצוא לעצמן את הגוונים המתאימים במוצרי איפור. "זה יכול להיות מאתגר, כן, אבל אני חשה הקלה שזה כבר השתנה. אנחנו צריכים להלל ולחבק את ההבדלים בינינו. השינוי הזה שנעשה על-ידי תעשיית היופי הוא דבר חיובי. בלעדיות היא השער לשיוויון ואני תמיד אהיה הראשונה להוביל את הגישה הזו."

56 גוונים של איפור

במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם המותג, קופלנד מככבת בסרטון חדש שהוא העלה בשם "ביטחון הוא יפייפה" (‘Confidence is Beautiful’).



קופלנד מוסיפה: "תמיד הרגשתי שזה בסדר להיות שונה וזה בסדר להיות אני. אפילו  המייקאפ שאני משתמשת בו נשאר נאמן לעור ולצבע שלי ואני רוצה להראות אני, ואני חושבת שזה יפה."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails