יום רביעי, 4 ביולי 2018

label.m Cool Blonde Line


מותג טיפוח השיער label.m מבית "טוני וגיא" משיק בימים אלו את Cool Blonde – סדרת מוצרי שיער מהפכנית, המבוססת על פיגמנטים סגולים ממקור בוטני ומיועדת לסייע בתיקון ואיזון שיער בגווני בלונד, פלטניום וכסף.



מוצרי הסדרה מכילים קומפלקס בוטני סגול המגיע ממזון-על של אוכמניות, בטטות סגולות וגזר סגול. רכיבים אלו מכילים רמה גבוהה של נוגדי חימצון וויטמינים הידועים כמסייעים לתיקון גוון השיער, מטפחים אותו ע"י תוספים טבעיים ומחזקים את סיב השערה. בנוסף, הקומפלקס כולל קולגן, שמעניק לשיער גמישות ועמידות ואף מאזן ומחזק אותו.

כידוע, בגלגל הצבעים הכרומטי, הסגול הינו צבע מנוגד לצהוב. בשל כך, הוא מצליח לעמעם גוונים זהובים וכתומים. בסדרה החדשה של label.m ניתן למצוא שמפו ומרכך, המיועדים לשיער מובהר ו/או בלונדיני או לשיער אפור או לבן טבעי. הודות לפיגמנטים הסגולים שבפורמולה שלהם, מוצרי הסדרה מצליחים לנטרל גוונים לא רצויים ולהעניק לשיער מראה טבעי וצבע אופנתי לאורך זמן.


Cool Blonde Shampoo – שמפו המעלה עומק וברק של צבעים אמיתיים, מאזן פיגמנטים צהובים וכתומים, משחזר רכות ולחות, מעניק צבע חי ומגן על השיער ללא סולפטים, פארבנים וסודיום כלוריד (מלח). מתאים לשיער בלונד, מובהר וכזה שעבר החלקות (מחיר: 140 ₪, תכולה: 250 מ"ל).

Cool Blonde Conditioner - מרכך יחיד מסוגו בשוק, מעורר ומדגיש גווני פלטיניום ובלונד שונים, מאזן ומנטרל גוונים כתומים וצהובים, מטפח לעומק ומשפר את יכולת השליטה בשיער, גמישותו וחוזקו, מותיר את השיער משיי ועמיד בפני פיצול. בנוסף, המרכך משקם לחות טבעית, מאזן ושומר על צבע השיער לאורך זמן. אינו מכיל פארבנים וסודיום כלוריד ומלח (מחיר: 160 ₪, תכולה: 200 מ"ל).



את מוצרי סדרת Cool Blonde של label.m ניתן להשיג במספרות מובחרות ברחבי הארץ. פרטים נוספים באתר החברה או בדף הפייסבוק של המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails