יום שישי, 27 ביולי 2018

L'Orèal Paris Unlimited Mascara


"לוריאל פריז" מציגים את L'Orèal Unlimited Mascara – המסקרה הראשונה של המותג, שמגיעה עם אפליקטור מתקפל.



כזכור, ב-2014 השיק המותג "לנקום" מבית קונצרן "לוריאל" את מסקרה Lancome Grandiose, שהגיעה עם אפליקטור מעוקל. הרעיון שעמד מאחורי המסקרה היה בהשראת הטריק הידוע של מאפרים מקצועיים לכופף ולעקם את אפליקטור המסקרה, כך שיאפשר להגיע לכל ריס וריס של המאופרת בצורה קלה ונוחה.

כעת גם "לוריאל פריז" מציג מסקרה חדשנית מצידו, המבוססת על אותו עיקרון. המסקרה החדשה, Unlimited, מגיעה עם אפליקטור מתקפל ופורמולה בלעדית, המבטיחה ריסים ארוכים מושלמים למשך 24 שעות במשיחה אחת. כמו כן, המסקרה מוצעת בגוון שחור אינטנסיבי מאד, שיעצים את המראה, ומרקם קל וגמיש, שיבטיח ריסים גמישים ורכים.


הודות לאפליקטור המיוחד שלו, מצליחה מברשת המסקרה להגיע לכל ריס וריס, גם הקצרים ביותר, להפריד אותם ולהעניק להם הארכה ועיגול מושלמים. כל זאת, בצורה מדוייקת, ללא מאמץ כלל ומבלי להכתים את העפעף ולהרוס את האיפור.


מסקרה Unlimited משלבת פורמולה חדשה יחד עם מברשת חדשה בעלת שני מצבים (ישר או מכופף), כך שפעולת האפליקטור הופכת למהירה ופרקטית יותר. האפליקטור החדשני מגיע בצורת חרוט ועשוי מפולימר גמיש. שני מצבי השימוש של האפליקטור מאפשרים גישה נוחה יותר וסירוק קל מאד, גם של הריסים הקצרצרים שבזווית הפנימית של העין. להארכת הריסים יש להשתמש באפליקטור במצב הרגיל (ישר) ולמשוח את הריסים מהשורש ולאורכם. להעצמת המראה יש לכופף את האפליקטור כדי ללכוד גם את הריסים הקצרים ביותר.


המסקרה L'Orèal Paris Unlimited תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מספטמבר 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails