יום שלישי, 10 ביולי 2018

Dior Rouge Dior Ultra Rouge Lipstick


בית "דיור" ומנהל הקריאייטיב והאימג' שלו, המאפר פיטר פיליפס (Peter Philips), מציגים את Rouge Dior Ultra Rouge Lipstick. הפעם, פיליפס ממציא מחדש את השפתון האייקוני Rouge Dior כמושא חדש של תשוקה וכשיר הלל לגוון האדום. השפתון החדש Rouge Dior Ultra Rouge הוא למעשה, השפתון הראשון העמיד לאורך זמן בסדרת Dior Rouge עם תכונות הזהות לפורמולה של שפתון נוזלי, כולל המשקל הקליל ותחושת הנוחות.



השפתון Rouge Dior Ultra Rouge הינו שפתון הקוטור האולטימטיבי. הוא כולל מרקם רך ומפנק כשל באלם לצד גוון עשיר בפיגמנטים. צוות המדענים של "דיור" עבד קשה כדי להבין את הרעיון של שילוב שני ניגודים: לבישה לאורך זמן לצד נוחות אולטימטיבית. לאחר שנים של מחקר הם זיהו פולימר מיוחד, המבוסס על שמן צמחי, המציע נוחות והידרציה עמוקה יחד עם עמידות למשך 12 שעות.


השפתון מוצע ב-22 צבעים עזים, רוויים, טהורים וזוהרים, עם גימור חצי מאט. השפתון בעל העמידות הקיצונית של עד 12 שעות פועל, למעשה, כמו דיו לשפתיים. יחד עם זאת, הוא מציע נוחות רבה הודות לתערובת מיוחדת של תמציות שמן זית, אמנון ותמר, גליצרין וחומצות אמינו.


בשנת 1953 יצר כריסטיאן דיור עבור דוגמניות המסלול שלו שני גווני שפתון אדומים מושלמים: 9 ו-99. בשנת 2018, פיטר פיליפס נותן פרשנות מחודשת לצבע האייקוני ומציג זאת בארבעה שפתונים אולטרה-פיגמנטיים עם כיסוי חצי אטום וברק עשיר:

·       999 Ultra Dior – "הריגוש שבנשיות" – קלאסיקה של אדום מושלם
·       777 Ultra Star – "האם לא כולנו כוכבים?" – אדום פרג
·       770 Ultra Love – "אם את לא מאמינה בעצמך, אף אחד אחר לא יאמין" – פטל לוהט
·       851 Ultra Shock – "עדיף להיות שערורייתית מאשר משעממת" - בורגונדי


בנוסף, ה- Rouge Dior Ultra Rouge יהיה זמין בשני גווני אקסטרים – Ultra Night (שחור טהור) ו- Ultra Light (לבן שלג), הניתנים ללבישה לבד עבור אפקט נועז במיוחד, או בשילוב עם שפתון אחר בסדרה כדי להכהות או להבהיר אותו או אפילו סתם כדי לשחק עם עוצמת הצבע.


השפתונים החדשים מגיעים באריזה אדומה ויוקרתית האופיינית ל"דיור" ומאוחסנים באריזות קרטון בגוון הכחול כהה המוכר של המותג. אגב, את קמפיין הפרסום של הסדרה, שצולם על-ידי דיוויד סימס (David Sims) מובילה שגרירת היופי של המותג, השחקנית נטלי פורטמן (Natalie Portman), כשעל סרטון הוידיאו חתום גורדון פון סטיינר (Gordon Von Stainer).



שפתוני ה- Dior Rouge Dior Ultra Rouge יעלו על המדפים ברחבי העולם החל מספטמבר 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails