יום שני, 23 ביולי 2018

הדוגמנית אנוק יאי היא הפנים החדשות של אסתי לאודר


הדוגמנית אנוק יאי (Anok Yai) מצטרפת למשפחת שגרירות היופי של Estée Lauder, שהופכת להיות יותר מגוונת לאחרונה.



הדוגמנית הסודנית, ילידת מצרים, מתחילה את דרכה במותג בהשתתפות במסע הפרסום החדש והמתמשך לסדרת Double Wear, כשהיא לובשת את גוון 8N1 Espresso בתמונות שפורסמו בחשבון האינסטגרם של החברה. כזכור, רק לפני כמה ימים דיווחתי לכם, שהמותג הרחיב את סקלת הגוונים של הסדרה מ-42 ל-56 גוונים.



"להיות אשה צבעונית המייצגת מותג אייקוני, שנמצא באופן שוטף בחזית היופי, זהו כבוד גדול," אומרת יאי. "אני מקווה להוות השראה לנערות צעירות ולנשים ולעודד אותן להרגיש יפות ללא עוררין."



המהלך הנ"ל מסמן את חוזה היופי הגדול הראשון עבור הדוגמנית העולה יאי, כשהופיעה השנה בקמפיינים שונים עבור בית האופנה Prada, כמו גם על מסלול התצוגה שלהם. כמו כן, היא השתתפה בקמפיין של Nike לעונת אביב/קיץ 2018 והופיעה במגזינים כמו "ווג" איטליה ואנגליה. אגב, אל עולם הדוגמנות היא הגיעה לגמרי במקרה, אחרי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה צילום שלה ממסיבה של האוניברסיטה בה היא לומדת. אותה תמונה, שצולמה באופן ספונטני, הביאה בתוך ימים אחדים לעשרות אלפי עוקבים נוספים יחד עם עשרות הצעות עבודה מסוכנויות דוגמנות שונות.

כאמור, "אסתי לאודר" מתמקדים בהתמדה בהרכבת נבחרת מגוונת של שגרירות יופי, המציגה סגנונות וגווני עור שונים. בין נבחרת השגרירות שלהם ניתן למצוא את דוגמניות העל קרלי קלוס, קנדל ג'נר, פיי פיי סאן וג'ואן סמולס, כמו גם מיסטי קופלנד, הבלרינה הראשית של תיאטרון הבלט האמריקאי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails