יום שלישי, 26 בינואר 2010

פתאום כולן אוהבות להסתרק

רשת מעצבי השיער "מישל מרסייה" משיקה פטנט חדש – סדרת מברשות "פרופסיונל" המקלות על הברשת השיער ופורמות קשרים עקשנים. על עיצובן של המברשות הופקד המעצב אלון רזגור והן מוצעות בשלושה צבעים: ירוק, ורוד וטורקיז. המברשות בעלות שלוש דרגות קושי על פי רמת סמיכות השיער: רגיל (ירוק), דק (ורוד) ועבה (טורקיז) והן נמכרות במארז שקוף ואטום לשמירה מירבית על היגיינת הקרקפת.

את פיתוח פטנט המברשת הגה מישל מרסייה עצמו בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של בתו רומי בת ה-12, שביקשה מוצר שיעזור להקל על הכאב והמשיכות החזקות בזמן הברשת השיער. הקושי בהברשת השיער מוכר היטב למרסייה בשל ניסיון רב שנים בטיפול בלקוחות ובעיקר בבעלות השיער הארוך. פיתוח זה, כמו גם יתר מוצריו של מרסייה, הם חלק מהאמונה הכוללת, שאישה צריכה ללמוד לאהוב את השיער שלה ולהרגיש איתו נוח.


מישל מרסייה

למברשות מבנה גיאומטרי ייחודי, המשלב 428 בליטות סירוק במיקומים וגבהים שונים, הגורם לפיזור נקודות הלחץ בראש בעת התרת הקשרים. בכך, הופכת חוויית הסירוק לנעימה ומונעת את הכאב ותלישת השיער.

אגב, תהליך פיתוח וייצור המברשות נעשה כולו בארץ וזאת מתוך רצון של החברה להשקיע במשק הישראלי. מדובר במוצר שמושק בימים אלה לאחר שנתיים בהם עמלו צוותי הפיתוח של רשת מישל מרסייה במעבדה בפארק המדע רחובות.

על-מנת להפוך את סדרת מברשות "פרופסיונל" לנגישה לכל בית בישראל, הוחלט להצמיד לה תו מחיר ידידותי ולשווקה באמצעות רשת סניפי הסופר פארם, הפזורה ברחבי הארץ, בנוסף לשיווקה בסניפי רשת מישל מרסייה.

את השקת הסדרה ילווה קמפיין חדש, בהשתתפותה של מלכת היופי לשעבר – מירית גרינברג, שיעלה לקראת סוף השבוע על מסכי הטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט. הקמפיין שיעלה תחת הסלוגן "פתאום כולן אוהבות להסתרק", מציג ילדות שמחביאות את מברשות השיער שלהן כדי שלא יסרקו אותן במברשת רגילה ומכאיבה...

באמצעות הקמפיין, מבקשים ברשת "מישל מרסייה" להעביר את המסר, כי חוויית הסירוק יכולה להיות
נעימה, הן לילדות הצעירות והן לאימהות, כשהמטרה היא להפוך את טקס הסירוק בבוקר ובערב לחוויה נעימה ולאפשר לבעלי שיער ארוך לפתוח את היום עם חיוך.


כאמור, המברשות יימכרו בבלעדיות ברשת סניפי מרסייה וברשת הסופר פארם (לצד מוצרי טיפוח השיער של מישל מרסייה) במחיר של 50 ש"ח למברשת.

לאתר רשת "מישל מרסייה": http://www.michelmercier.co.il/

תגובה 1:

  1. מסרק מעולה,כיף להיסתרק,השיער נראה טוב יותר כי כולו מוברש,מומלץ בחום, שווה כל שקל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails