יום שבת, 22 בינואר 2011

מייבלין ניו-יורק 2011

זו השנה השלישית ברציפות ש"מייבלין ניו-יורק" משחררת לוח שנה במהדורה מוגבלת, בצבעים מהממים המשקפים באופן מושלם את נערות מייבלין.
12 לוקים נהדרים, זוהרים ושונים אחד מהשני, אבל עדיין בעלי אישיות מדהימה מפארים את לוח השנה – כולם שואבים השראה מאורח החיים בעיר ניו-יורק.

ינואר 2011 פברואר 2011 מרץ 2011 אפריל 2011מאי 2011 יוני 2011

הדוגמניות ארין ווסון, ג'וליה סטג'נר, אמילי דידונטו, ג'סיקה וייט, שואי פיי-צ'ין, ליסלה מונטנגרו ושרלוט קמפ מול מגלמות את הדמויות המככבות בלוח השנה החדש, שצולם בניו-יורק על-ידי הצלם קנת ווילארד, שהצליח לחדור לעולמות הקטנים של כל אחת מהן, המלאים בניצוצות וקשת צבעים.

לוח השנה המיוחד מציג, כאמור, דמויות מיוחדות של נערות מייבלין, המאפיינות בסגנון מודרני וזוהר, במצבים וסגנונות שונים, החל מספורט, דרך שנות ה-80 ועד עקרת הבית הסקסית. 12 הדמויות מאופרות כמובן במוצרי האיפור של מייבלין, באופן המייצג ומשקף את מיגוון האישיות, החל מהאמנית הרגישה, דרך הטבחית החולמנית ועד המאהבת המתוחכמת בלילה.

יולי 2011 אוגוסט 2011 ספטמבר 2011 אוקטובר 2011נובמבר 2011 דצמבר 2011

פרוייקט לוח השנה נעשה בתמיכה של צוות קריאטיבי מוכשר במיוחד בתחום האמנות, האופנה והיופי, כמו שרלוט ווילר – אמנית האיפור הבינלאומית של מייבלין, הצלם קנת ווילארד, המעצב מיכאל אנג'ל והסטייליסט סטפן לנסיאן.

בסרטון הבא תוכלו להציץ אל מאחורי הקלעים של צילום לוח השנה:

הדוגמניות מתהדרות בפנים זוהרות ומושלמות הודות למייקאפ Maybelline Dream Creamy ולסומק Dream Touch Blush. על העפעפיים השתמשה ווילר בצלליות שיוצרו במיוחד עם פיגמנטים של משי כדי ליצור מראה זוהר עם טקסטורה חלקה כמו משי. מסקרה Maybelline Falsies Black Drama נתנה את הטאצ' הסופי להשלמת איפור העיניים.
גוונים שובי לב שימשו לאיפור השפתיים, כשתחילה השתמשה ווילר בשפתונים המזינים מסדרת Color Sensational, בעלי המרקם המאט המעצים את גוון השפתיים. כדי לקבל מראה עסיסי ומבריק לשפתיים עם כיסוי מושלם ווילר השתמשה בגלוסים באותה הסדרה, שהוסיפו להם מראה יוקרתי ומתוחכם.

a

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails