יום ראשון, 30 בינואר 2011

ORLY משיקה קולקציית לק לחג האהבה (Valentine's Day)

מראה

ביום שני, ה-14 בפברואר, יחול חג האהבה. הסברה טוענת שחגיגות הואלנטין הוחלפו בחג האהבה הרומאי בשם הלופרקליה, המוקדש לאלת הנישואים, אולם אחרים גורסים, כי סביר יותר להניח שהחג נקבע לפי האמונה הרווחת באירופה של ימי-הביניים כי ב-14 בפברואר - אותו יום שנקבע לציון מותם של הואלנטינים (מרטירים) - הציפורים מוצאות להן זוג. כפי שכתב המשורר ג'פרי צ'וסר (Chaucer) במאה הארבע-עשרה: "היה זה יומו של הקדוש ואלנטין, בו כל עוף הגיע לבחור את זוגו".

לקראת חג האהבה, השיקה ORLY - יצרנית הלק האמריקאית, קולקציית לקים מרהיבה במהדורה מוגבלת בשם Valentine's Day. הקולקציה מונה 5 גווני לק שונים ונשיים בגווני האדום/וורוד.
לדברי קטיה שו - המדריכה הראשית של המותג, "פברואר הקרוב גדוש ומלא בכל טוב: מזג אוויר מדהים, יום המשפחה וכמובן חגיגות יום הואלנטין. מדובר בחודש מעניין וצבעוני אשר באופן טבעי כולו "נצבע" בורוד ואדום של רקפות ורודות וכלניות אדומות. כמדי שנה, משיקה חברתנו קולקציה במהדורה מוגבלת הכוללת מס' גוונים רומנטיים במיוחד":

קולקציית ולנטיין של אורלי 2011

הלק האדום הקלאסי, השולט כבר עונה חמישית ברציפות, משתלב עם גוונים רבים של צלליות וסמקים: הוא הולך יפה מאד בשילוב עם זהובים וכסופים למי שמעדיפה מראה קר יותר, וגם עם צבעי הברונזה והחום, האפור, המעושן.
השני בחשיבתו בקולקציה הוא הלק הורוד, הוא נותן תמיד תחושה רעננה יותר, ואין כמעט טוטאל-לוק שהורוד בו אינו חותמת למראה מושלם. כשרוצים להעביר תחושה של אווירה פייתית, צעירה, קלילה וכמובן רומנטית, השילוב של הוורודים תמיד מנצח. לכל גיל, בכל זמן של היום - בוקר או ערב – הם תמיד יראו טוב.
הגוון השלישי הוא לק בגוון ורוד פוקסיה למראה נועז, כוכבי וזוהר עם נטייה להוליווד של שנות ה-40. השילוב של לק נועז לצד עיניים חזקות בורודים עם השפתיים האדומות וגוון העור הבהיר בהחלט יעביר עוצמה.
הגוון הרביעי מושק בגוון בורדו עמוק, הוא יתאים ללוק אלגנטי ובוגר יותר ולצידו לק נוסף בגוון ורוד פסטלי שיתאים למראה פרשי, בתולי וסקסי. לק פסטלי, צללית בגוון ורוד עתיק על העפעף, הרבה מסקרה ושפתיים אדומות ומעוצבות לאישה המאוהבת.

מחיר: 25 ₪
להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails