יום ראשון, 30 בינואר 2011

שאנל – קולקציית Soulful eyes

ADVISUAL

בתחילת פברואר תציג שאנל קולקציה קטנה המתרכזת במוצרים לעיניים (ומכאן גם נובע שמה של הקולקציה - Soulful eyes). הקולקציה כוללת מסקרה חדשה, עפרונות חדשים ומחודשים ורביעיית צלליות כחולה.

SublimedeChanel3

כידוע, העיניים הן ראי לנשמה - דרכן ניתן לראות את מה שאנו חשים בפנים: כעס, עצב או אושר ושמחה; ואין שום איפור עיניים מושלם בלי ריסים ארוכים ומופרדים. המסקרה מהווה את הטאצ' הסופי, אבל התוצאה יכולה לפעמים להוביל לתסכול משמעותי אם המראה שמתקבל הוא לא מה שציפינו לו.
Sublime de Chanel - המסקרה החדשה של שאנל, כשמתחתיה הפריימר לריסים - Beauté des CILS, מבטיחה שהריסים יקבלו מראה מוארך ומופרד באופן המושלם ביותר. המסקרה מגיעה עם פורמולה מועשרת בחומרים מזינים כגון: שעוות עלי תמרים, אורז ודונג בשילוב עם שרף מיוחד המבטיח עמידות לאורך זמן רב.
את המסקרה ניתן יהיה להשיג בשלושה גוונים: שחור, חום וסגול.

SublimedeChanel1

Beauté des CILS הוא שילוב של פריימר שקוף לריסים עם חומרי טיפוח. ניתן להשתמש בו מתחת לכל מסקרה, אבל אפשר גם להניח אותו על הריסים בלילה, כדי לטפח אותם. בשימוש יומיומי הפריימר דואג להגן, לחזק ולהזין את הריסים.

BeautdesCils

רביעיית הצלליות - Les 4 Ombres Lagoon – מורכבת מגוונים כחולים ולדברי פיטר פיליפס, המאפר והמנהל האמנותי של שאנל, מדובר בגוונים אוניברסאליים אולטימטיביים, שאמורים להחניף לכל אשה, והוא אמור לדעת על מה הוא מדבר...

Lagons LES 4 OMBRES ENIGMA A/2010

למי שמעדיפה גוון כחול עדין יותר לעיניים, יכולה למצוא את התשובה בעפרון עיניים עמיד במים בגוון Navy, אותו ניתן למצוא בקולקציה. עוד עפרון מהסוג הזה שניתן למצוא בקולקציה הינו עפרון Expresso בגוון חום כהה (בתמונה שלהלן).

StyloYeuxWaterproof

גם לאלו שאינן חובבות את הגוונים הכחולים (או שאין להן את האומץ להשתמש בהם) מציעים בשאנל שתי צלליות מסדרת Ombre Essentielle בגוונים של ורוד (Twilight) וטאופ (Fauve).

YEUX  2011 OE TAUPE LUMINEUX YEUX  2011 OE TAUPE LUMINEUX

גם הגבות לא מוזנחות כאן, עבורן מוצעים ה- Crayon sourcil – עפרונות מעודכנים ומשודרגים, סופר רכים, המגיעים בגימור אבקתי אך עמיד מאד. העפרונות יהיו זמינים בארבעה גוונים: Blond Clair, natural Brun, Brun Noir ו- cendré cendré. בצידו האחורי של כל עפרון ניתן למצוא מסרק לגבות.

Crayonsourcils

אגב, ככל הידוע, כל המוצרים הנ"ל מצטרפים לליין הקבוע של שאנל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails