יום ראשון, 2 בינואר 2011

ESTEE LAUDER מציגה: Resilience Lift extreme Radiant Lifting Makeup SPF 15

lele67

המדענים במעבדות המחקר של אסתי לאודר גילו לאחרונה דרך חדשה להחדיר חומרי טיפוח עור פעילים לנוסחת הבסיס ואיפשרו את יצירתו של Resilience Lift extreme Radiant Lifting Makeup SPF 15 - מייקאפ לעור בוגר עם ביצועי-על, שלא רק נמרח בקלות ועוטף את העור, אלא גם מעניק לעור לחות וברק לאורך כל היום ומשיב לו מראה צעיר יותר הפועל מיד בעת האפליקציה.

הפורמולה בעלת הנוסחה המתקדמת של שחרור הדרגתי, מספקת לחות מרעננת לעור. מרכיבים אוהבי-עור, כמו חמאות טבעיות וסרמידים, יחד עם חומצה היאלורונית, דואגים לטפל בצרכים המיוחדים של עור בתקופת אמצע החיים ולספק לו לחות משמעותית לה הוא זקוק כדי לחוש נינוח יותר.
תערובת חדשה של חומרים אופטיים, אשר נבחרו על ידי מומחים להשתקפות היוצאת דופן שלהם על העור בתקופת אמצע החיים, מספקת ברק מיידי ושקוף לטווח הארוך. הזוהר הרענן והצעיר שב לעור. בנוסף, חומרי פנינים עכורים ויבשים יותר הוסרו לחשוף הזוהר הפנימי ולהעניק ברק לעור.
נוסחה חדשה מאוזנת זו מכילה יותר "נוזלים" למריחה טובה יותר, כך שניתן למרוח את המוצר בקלות וללא מאמץ.
עם התועלת הנוספת של הגנת ה-SPF, נוסחה זו מעניקה הגנה מרגיעה לעור ומסייעת לעמוד בפני הגורמים הברורים של מפגעים סביבתיים וחשיפה לשמש - כל הגורמים אשר יכולים למנוע מהעור לקבל ולהשתמש במרכיבי הטיפוח בעור. SPF גם מסייע להגן ולשמר התועלות של מרכיבי טיפוח העור המשולבים בנוסחה.

lele65

המייקאפ מגיע במרקם קליל, המאפשר לו להימרח על העור ללא מאמץ ולהעניק ברק-על, המאחד ומבהיר את גוון העור ומשיב לו את הזוהר. התוצאה היא עור אשר באופן מיידי נראה יותר מוצק, מתוח, לח וזוהר – במילה אחת: מושלם!

המוצר מגיע בבקבוק משאבה בעל עיצוב חדש, המספק את הכמות המדוייקת הדרושה ליישום. הנוסחה מתאימה לשימוש לטווח ארוך והכיסוי הינו בינוני אך ניתן לבניה בשכבות, עד לכיסוי מלא.
זמין ב- 6 גוונים יפים בצבעים טבעיים, מגוון חם לנייטרלי ועד לגוון קר (1, 2, 3, 4, 5 ו-9).

Resilience Lift extreme Radiant Lifting Makeup SPF 15 נבדק דרמטולוגית, נטול בישום, נגד אקנה ומתאים לכל סוגי העור.

המחיר: 240 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)
ניתן להשיג בדלפקי אסתי לאודר ESTEE LAUDER ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails