יום ראשון, 30 בינואר 2011

"CARELINE" מציעה את MOIST RESERVE – מאגר מושלם של לחות לפנים

עונת החורף מאופיינת במזג אויר קר ויבש, היוצר את אחת הבעיות המרכזיות של עור הפנים: אובדן הלחות. "קרליין" מציעה כמענה לבעיה זו את MOIST RESERVE - סדרת טיפוח אידיאלית לשימוש בעונת החורף, המספקת לעור מאגר לחות לעתיד ובכך מונעת את נזקי הזמן ומזג האוויר, הגורמים ליובש בעור הפנים ולקמטים. הסדרה מכילה את רכיב ה-AQUA CACTEEN שפותח בהשראת הקקטוס הישראלי, בעל מנגנוני הישרדות באקלים קשה, המשמר כל טיפת לחות ומפתח מנגנוני הרגעה והגנה בפני מזג האוויר, יובש ובל נשכח גם את קרינת השמש גם בחורף הישראלי.

קרליין סדרת לחות מויסט רזרב צילום דני לרנר

העור הצעיר חלק וחיוני, אך ככל שעוברות השנים באים לידי ביטוי נזקי הזמן ומזג האוויר ועור הפנים הולך ומתייבש. דווקא היום, כשעור הפנים חיוני ובריא, יש לספק לו מאגר לחות לעתיד, בכדי למנוע התנדפות לחות ולהבטיח עור מהודק, רווי, קורן וחיוני גם בעתיד.

סדרת Moist Reserve מבוססת על טכנולוגיה ישראלית ייחודית Aqua lock system TM - פטנט ברישום, שפותח במעבדות קרליין, בעל הפעולה המשולשת: החדרה מיידית של לחות לעור, בניית מאגרי לחות לעתיד ומניעת התנדפות הלחות משכבות העור העמוקות, תוך שמירה על איזון רמת הלחות לאורך זמן.

סדרת "מויסט ריזרב" כוללת בתוכה 3 מוצרים:
קרם לחות Moisturizing Cream SPF22 - מכיל ויטמינים A ו- E המיוצבים בקפסולות, להגנה מרבית מפני רדיקלים חופשיים. הקרם במרקם קליל, היפואלרגני, מכיל מקדם הגנה SPF22 להגנה מרבית מפני קרינת UV חזקה, שהינה הגורם העיקרי להתבגרות העור (מחיר: 135 ₪, תכולה: 50 מ"ל).
קרם עיניים Eye Cream - פועל לחיזוק העור הדק ולהפחתת סימני עייפות. הקרם מפחית סימני עייפות ומטפח את העור הדק שמסביב לעיניים, הזקוק לאספקת לחות מתמדת, למניעת הישברותו היוצרת את הקמטוטים. הקרם מכיל חמאת שיאה לריכוך העור וויטמין E לטיפול ברדיקלים חופשיים ובמרקם קליל הנספג במהירות ומשמש כבסיס נח לאיפור (מחיר: 150 ₪, תכולה: 30 מ"ל).
סרום Moisture lock serum - מכיל ויטמין B5 וויטמין E לטיפול ברדיקלים חופשיים, מעניק לעור "זריקת לחות" ובונה מאגרי לחות עתידיים. הסרום מתמזג היטב עם העור ומעניק מיד עם השימוש מראה חלק וקורן (מחיר: 135 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

כל המוצרים בסדרה הינם היפו-אלרגניים וכמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים.
להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

תגובה 1:

  1. אני אישית מחפשת הוראות שימוש כי את מה שאני לקחתי (מויסט קיסרב) לא רשום הוראות, ממליצה להוסיף הוראות שימוש לכל אחד מהמוצרים שלכם, תודה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails