יום שני, 17 בינואר 2011

GUERLAIN מציגה את ABEILLE ROYAL – סרום מהפכני להשבת המוצקות לעור ומילוי קמטים

Abeille-Royale_campaign

מעבדות המחקר של גרלן גילו כי הסיבה המרכזית להיווצרות קמטים ועור רפוי הם מיקרו-קרעים, הנוצרים ברקמות העור במהלך השנים, כתוצאה של התדרדרות במצב רקמות העור הנובעת מגנטיקה, לחץ סביבתי, כוח המשיכה והגיל. תגלית זו של גרלן, בשיתוף פעולה עם פרופסור דסמולייה, מהפקולטה לרוקחות בלימוז', היוותה בסיס לפריצת דרך מרשימה בניסיון להשיב לעור את מוצקות הנעורים ולסייע במילוי קמטים והחלקת העור. שיתוף הפעולה של גרלן עם פרופסור דסמולייה העלה, כי המנגנון העצמי הפועל לריפוי פצעים בגופנו, מתאים למעשה גם לתיקון המיקרו קרעים.
לתגלית זו חברו ממצאים, שעלו במחקר שנעשה בבית החולים האוניברסיטאי בלימוז', בראשות פרופסור דסקוטה. מחקר זה בדק את הקשר בין הדבש לבין ריפוי פצעים. בתום מחקר ממושך, במהלכו נחבשו פצעים בתחבושות דבש, עלו ממצאים המעידים כי לתוצרי הדבורה יש תכונות ריפוי חזקות במיוחד.

תגלית המיקרו קרעים כגורמים להתרופפות העור וממצאים המעלים את כוח הדבש בריפוי פצעים, הולידו במעבדות גרלן פיתוח בעל משמעות דרמטית: ABEILLE ROYAL - סרום המבוסס על איכויות דבש המלכות בריפוי פצעים ואשר מפעיל על העור מנגנון דומה בטיפול ברפיון העור והופעת קמטים.
זוהי, ללא ספק, בשורה דרמטית לנשים מגיל 35 ומעלה אשר עור הפנים שלהן איבד מן המוצקות הצעירה שלו, וקמטים החלו להופיע, להתרבות ולהעמיק.

מסתבר, כי המקורות לתוצרי הדבורה המשובחים בעולם הם: גנטיקה מסויימת של הדבורה, אוויר נקי ואיכות סביבה ומגוון החי והצומח. על מנת להגיע למיצוי אופטימלי של תוצרי הדבורה המשובחים ביותר והפוטנטיים ביותר, ערכה גרלן תהליך מוקפד של מחקר בחירה וסינון והגיעה אל המסקנות הבאות: הדבורה המתאימה ביותר היא הדבורה השחורה מהאי אוסנט, שהוא אי השוכן בין צרפת ובריטניה. באי אוויר טהור ונקי ומגוון עשיר של חי וצומח. הדבש שהופק מהדבורה השחורה מאוסנט הוא הג'ל המלכותי, המשובח והפוטנטי ביותר.
הג'ל המלכותי נרשם כפטנט רשום המעורר וממריץ את המכניזם המרכזי בריפוי העור - אלכימיה ייחודית המתקנת מיקרו קרעים הגורמים להתרופפות העור ולהופעת קמטים. כבר בתום 16 שעות נמצאו תוצאות יוצאות דופן (63% יעילות): הקמטים מתמלאים והעור מחוזק ומתמצק.

Abeille-Royale_Bottle

הסרום מגיע בבקבוק בעיצוב מהודר ומלוטש, עם מנגנון המשחרר סרום בדיוק מירבי של טפטפת. הניחוח ענוג- שילוב של ורד, יסמין, איריס ומתיקות דבש.
את הסרום יש להניח מתחת לקרם היום/הלילה.

מחיר לצרכן: 762 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)
ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails