יום ראשון, 16 בינואר 2011

ביה"ס למקצועות האיפור "איב מייק-אפ" מציג: מראה איפור ייחודי לט"ו בשבט

בבית הספר "איב מייק אפ" מתכוננים לט"ו בשבט, לנטיעות חדשות המגיעות אלינו בעיתוי המושלם. אל מול האדמה החרוכה בכרמל על עציו הערומים, בקרוב תפרח באזורנו השקדייה הענוגה, המביאה אתה בשיא פריחתה התחדשות וחיים חדשים. פרחיה הלבנים והוורודים של השקדייה, עם ריחם המתוק, מספקים לאמני האיפור ב"איב מייק-אפ" השראה להתחדשות ושינוי.

DSC_7310a

מראה האיפור המיוחד לחג האילנות מציג את המציאות היומיומית בישראל – עצים ערומים ואדמה חרוכה לצד שיא פריחת השקדייה. כך צבעי האיפור האפורים והחומים – תוצרי השריפה הנוראה, משמשים רקע ובסיס לצבעי הלבן, הורוד והירוק האופטימיים של השקדייה. כמו קסם הטבע, כך האיפור ב"איב מייק אפ", מלא השראה, אופטימיות וצבע.

"איב סנטר" הינו בית- ספר לקוסמטיקה, שנוסד על-ידי עידית גור, והוא היחיד בארץ המעניק תואר בינלאומי בתחום הקוסמטיקה, תחת התקן העולמי המחמיר ביותר של סידסקו ((CIDESCO, תקן השומר על הכשרת הקוסמטיקאיות המקצועיות ביותר. לצד לימודי הקוסמטיקה, ב"איב סנטר", נפתחה מגמה מקצועית אומנותית, העונה לשם "איב מייק אפ" הכוללת בתוכה מסלול איפור מקצועי, איפור קבוע וקעקועים.
הפקה זו נעשתה בבית הספר "איב סנטר" באדיבות "איב מייק אפ" בעזרת הצלם ארקדי ברונשטיין. על האיפור והשיער אחראי טירן חמצני (הדוגמנית – טטיאנה, עבור T4YOU).

תגובה 1:

  1. איזה יופי. היצירתיות בכל הנוגע לאיפור היא פשוט אין סופית! זה מרשים אותי כל פעם מחדש. שוקלת כבר המון זמן לעשות קורס איפור, זה מאוד מעניין אותי ואולי סופסוף אני יוכל להתחיל לעסוק במשהו שההנה ממנו.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails