יום שני, 10 בינואר 2011

MAC – הצצה לקולקציית WONDER WOMAN

wonder-woman-2

כבר ביולי 2010 השמועות נפוצו על שיתוף הפעולה בין MAC לחברת DC Comics שיניב קולקציית איפור מוגבלת שתוקדש כולה לגיבורה הנשית "וונדר וומן" (או, אם תרצו, "האשה הביונית").
כרגיל, MAC בינתיים ממלאת את פיה מים, אבל כבר הודלפו לרשת כמה תמונות מהקולקציה ובשביל זה בדיוק, אני נמצאת פה עבורכם...

הקולקציה אמורה לצאת במהלך מרץ-אפריל 2011 (טרם ידוע תאריך מדוייק) והיא תגיע באריזות בהשראת הדמות עליה מבוססת הקולקציה, ככל הנראה בגוון אדום. למרות שזהו שינוי מרענן לאריזות השחורות של MAC, ולמרות שכבר ראינו בעבר קולקציות שלמות עם אריזות בגוונים שונים, אני חייבת להודות שאני, באופן אישי, עדיין מעדיפה את הצבע השחור.
הקולקציה כוללת, בין השאר, שפתונים, ליפגלוסים, צלליות (ככל הנראה בפלטות), סמקים ולקים וקרוב לוודאי שיהיו בה גם אקססוריז כמו תיקי איפור. אם להסתמך גם על קולקציות אחרות בעבר, אולי אפילו נזכה לבובות מיוחדות (אבל אלו לחלוטין השערות אישיות שלי, ככה שאל תסמכו לגמרי על כך).

בבלוג הצרפתי PrincesseBeudy פורסמו כמה תמונות (לא איכותיות בעליל) של מספר מוצרים מהקולקציה, ביניהם פלטה של רביעיית צלליות ארוכות, מהסוג שהיו בקולקציות של "הלו קיטי" ו"דיים עדנה", למשל.
אגב, הליפגלוס בקולקציה ארוך יותר מהסוג הרגיל והמוכר. בתמונות שלהלן תוכלו לראות אותו בהשוואה לגלוס של סינדי לאופר מקולקציית ה"ויוה גלאם".

SAM_9347

SAM_9350 SAM_9485 SAM_9351 SAM_9447

יהיה בהחלט מעניין לראות את שאר המוצרים באוסף, לא? מבטיחה לעדכן ברגע שיהיה פרטים נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails