יום ראשון, 2 בינואר 2011

כן- לבלונד, לא- לכתום

CCG_GLOSSY BLOND_DOUTZEN

L'ORÉAL PARIS, מותג צבעי השיער הביתיים מהמובילים בעולם, מציג את קולקציית GLOSSY BLONDS ("גלוסי בלונדס"): צבעי שיער ביתיים בסדרת CASTING CREME GLOSS (קסטינג קרם גלוס) על טהרת הבלונד.
ערכת קסטינג קרם גלוס מבוססת על טכנולוגיית צבע חדשנית ללא אמוניה עם תמצית לימון המעניקה צבע שיער בלונדיני (מבהירה את השיער עד 2 טונים), עם ברק כמו של גלוס כך שהשיער אינו נראה יבש כמו קש.
הקשקשים העוטפים את השערה חלקים וסגורים, כך שקרני השמש מחזירות אור. השיער הופך להיות "בתולי" ברכותו: מבריק, בריא וחיוני יותר.

קולקציית "גלוסי בלונד" כוללת 4 גווני בלונד בהירים וזוהרים: בלונד בהיר מעודן (801), בלונד בהיר מאוד זהוב נחושתי (9304), בלונד בהיר מאוד אפור 910), בלונד בהיר במיוחד פנינה (1021). קולקציית הבלונד מתאפיינת בטכנולוגית צבע ללא אמוניה, המאפשרת קבלת צבע שיער בלונדיני טבעי, שאינו נראה מלאכותי ואינו הופך כתום.

סדרת קסטינג קרם גלוס כוללת 26 גוונים אשר מגיעים באריזת "Hands Free Kit" (בלי ידיים). הערכה מגיעה עם שפופרת למריחה בבקבוק גמיש, מתאים ומדויק למינון התערובת הקרמית של המרקם. בנוסף, מכילה האריזה זוג כפפות גומי ומסכה להשלמת הצביעה.

גלוסי בלונד

המחיר: 50.99 ₪
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

אגב, לשאלות בנושא צביעת שיער ביתית, ניתן להתקשר למספר חיוג חינם 1-800-37-06-06, להשאיר הודעה ויועץ אישי של לוריאל פריז יחזור אליכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails