יום שבת, 8 בינואר 2011

DARPHIN מציג: קרם ניקוי AROMATIC CLEANSING BALM WITH ROSEWOOD

AROMATIC_CLEANSING_BALM_COMPO

מותג הקוסמטיקה הצרפתי DARPHIN מציג את Aromatic Cleansing Balm - קרם ניקוי המכיל סיסם שחור, לפעולת ניקוי אולטימטיבית של העור ולחוויה חושית עשירה וייחודית, תוך שילוב תועלות טיפוח האנטי-אייג'ינג המופלאות של DARPHIN.
לקרם הניקוי של DARPHIN מרקם של בלזם הנצמד אל העור באופן מושלם ונותן תחושה עמוקה של רכות. הקרם מורכב מפורמולה הנגזרת משמן הפועלת כמגנט לתרכובות השומניות של הלכלוך והאיפור (גם איפור עמיד לאורך זמן), הקרם לוכד את הלכלוך ומסלק אותו ביעילות תוך ניקוי עמוק ויסודי של העור. קרם הניקוי פועל לאיזון מחדש של עודף שומן, פעולה זו מזינה ומרככת את העור ומקלה על תחושת מתיחות ואי נוחות הנגרמת משטיפה במי ברז.

המרכיבים העיקריים של קרם הניקוי הינם שמנים אתריים ואלכוהולים שומניים ממקור טבעי, המבטיחים שימור טבעי של המוצר:
שמן אתרי של סיסם שחור-
פועל לריכוך העור ולחידוש התאים. מקורו בברזיל, סיסם שחור הינו עץ ירוק עד בעל קליפה וליבה אדמדמה, מופק משבבי עץ על ידי זיקוק בלחץ אדים.
שמן אתרי של מרווה-
פועל לריכוך וטיהור העור, מקורו באלבניה, שיח צפוץ וזקוף שגובהו 60-90 ס"מ, הגבעולים מרובעים והעלים מסודרים זה מול זה על הגבעול.
שמן אתרי ילנג ילנג-
פועל לריכוך העור, מקורו מהאי קומורו, מופק מפרחים בעלי ניחוח עז הפורחים על עץ ירוק- עד על ידי זיקוק בלחץ אדים.
שמן מרולה-
פועל להזנת העור ולהפגת תחושת אי נוחות, מונע איבוד מים ומרכך את העור. מקורו באפריקה, מופק מעץ המרולה. עץ המרולה הינו עץ גדול ופירותיו בגודל שזיף מכוסים קליפה חיצונית רכה, חלקה בצבע ירוק-צהוב בהיר שבתוכה הפרי הלבן והעסיסי. השמן מופק מכבישה קרה של זרע המרולה היבש. בני שבט הטסנוגה מדרום אפריקה השתמשו בשמן כתחליב לחות לגוף וכן כשמן עיסוי לתינוקות, בעבר השתמשו בשמן המרולה לניקוי במקום מים. שמן המרולה מכיל ויטמין E ,ויטמין C וחומצה אוליאית.
אגב, גם צבעו של המוצר הינו צבע טבעי על בסיס בטה-קרוטן, המופק מגזר.

da1

המחיר: 205 ₪ (תכולה: 125 מ"ל)
להשיג ברשת סופר פארם ובבתי מרקחת ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails