יום ראשון, 16 בינואר 2011

Stila וערוץ הבידור (!E) משיקים קולקציית איפור משותפת, הישר מהשטיח האדום

011311_beauty_gallery_3

טקס גלובוס הזהב שיתקיים היום, יציף את השטיח האדום בכוכבות לוהטות. בשעה שאנו נשב ונצפה במסך ונבחן את האיפור המדהים שעל פניהן, החליטו במותג "סטילה" לקחת את העניין צעד אחד קדימה עם השקת Stila E! Live from the Red Carpet Collection – קולקציית איפור במהדורה מוגבלת, הכוללת 3 פלטות שונות, כשבכל אחת ניתן למצוא 6 צלליות, סומק קרמי/שפתון, פודרה זוהרת ועוד אחד ממוצרי הבסט-סלר של המותג, שיעזרו למי שחפצה בכך להשיג את המראה הרצוי לה, החל ממראה עוצר נשימה ועד למראה כוכבת מהמם...

הפלטות:

Breathtaking Beauty Palette – פלטה המסייעת להראות נהדר בגוונים סגולים עשירים, חומים וטבעיים. המוצר הפופולרי שמצורף לפלטה - Lip Glaze (גלוס).

s59001_product_xl

Glamour Goddess Palette – סט מעושנים זוהר עבור לוק מושלם למסיבת האפטר-פרטי. המוצר שמצורף לפלטה – עפרון עיניים עמיד במים למראה מעושן.

s59101_product_xl

Stunning Starlet Palette – פלטה המכילה מוצרים הכרחיים לאיפור עיניים בולט שמצטלם מעולה. המוצר שמצורף לפלטה – מסקרה.

s59201_product_xl

כל פלטה מכילה טיפים והוראות שימוש מהמאפרת שרה לוסרו, שאחראית על האיפור של רבות מהכוכבות ההוליוודיות, ביניהן ויקטוריה בקהאם, קתרין הייגל, דברה מסינג ועוד אחרות.

תגובה 1:

  1. הגוונים של צלליות משגעים, צעירים כאלה. הכי חשוב שהצלליות הן עמידות במים.. זה נורא חשוב לבחורה שתמיד משתמשת בצלליות כיוון שישנן היום מסקרות עמידות ושום דבר לא מפריע לשים אותה לפני שהולכים לים.. מה שמבאס שאפשר לשים רק מסקרה בלי צלליות כי הן לא עמידות. לכן זה חשוב ועכשיו סטילה מציגה צלליות שעמידות במים!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails