יום שלישי, 4 בינואר 2011

יפה לך טוטאלי

totalook

סקרים ומחקרים רבים בתחום היופי והצרכנות בארץ ובעולם, הביאו את אמיר ביבי, רוקח ומנהל רשת בתי מרקחת במקצועו, להבין מה נשים צריכות באמת: מקום אחד בו ימצאו את כל פתרונות היופי המהירים, מכף רגל ועד ראש – פשוט "טוטאל לוק"!
"כרוקח, העוסק כבר עשרות שנים בתחומי היופי והבריאות, רציתי להקים מקום שייתן מענה לצורך במגוון טיפולים, מבלי שהלקוחה תצטרך לקבוע תור במקומות שונים ולנדוד בין מטפלים", מספר אמיר. "ההתמקדות היא בטיפולים מהירים שמאפשרים לאישה, להיכנס למקום ולשדרג בזמן קצר את הופעתה", הוא מוסיף.

"TOTALOOK" הינו מתחם קלאסי ומעוצב באופן נסיכותי, אשר מציע תפריט הוליסטי של טיפולי יופי ואסתטיקה שהדגש בהם הוא טיפול מהיר. הטיפולים נחלקים לטיפולים קצרים בדרך לעבודה או לאחריה, טיפולי טיפוח ארוכים יותר או הכנה לקראת אירוע. המגוון כולל: טיפולים קוסמטיים, טיפולי הסרת שיער בשעווה, מניקור פדיקור, איפור מקצועי, פן, עיסוי ראש, עיסויי גוף שונים ועד טיפולים ייחודיים כמו שיזוף בהתזה. התפריט מציע חבילות טיפול כמו: מיס טוטאל לוק, ומיס פרפקט.
שעות הפעילות הנוחות, משמונה בבוקר עד תשע בערב, מאפשרות ספונטניות ובהחלטה של רגע, כל אחת יכולה להגיע ולהתפנק במקום.

תמונה 3

כחלק מתפיסת הבריאות הבלתי מתפשרת הקשורה בטיפולים הניתנים במקום, "טוטאלוק" רכשה מכשיר סטריליזציה המשמש בדרך כלל בחדרי ניתוח והיא הרשת היחידה לטיפולי קוסמטיקה בישראל, המשתמשת בסטריליזציה כזו לכלים המשמשים לטיפול. כלים וציוד חד פעמיים ניתנים בסוף הטיפול במתנה ללקוחה, לשימושה האישי.

אגב, "TOTALOOK" כפר סבא הינו הסניף הראשון ברשת החדשה, שתפעל בזכיינות בכל רחבי הארץ.

TOTALOOK – מרכז אהרוני, ויצמן 83, כפר סבא. טלפון: 077-5156067.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails