יום שבת, 15 בינואר 2011

CALLPERFUME משיקים את "עולמות הריח"

איזה בושם מתאים לי? איך אבחר סגנון ריח מחמיא? כיצד מסווגים ניחוחות? אלה הן רק כמה מהשאלות הנפוצות בתחום הבישום. לאף בלתי מיומן קשה לסווג ניחוחות, לכן על מנת לעשות סדר ולהקל על ההתמצאות בממלכת הניחוחות, נהוג לאפיין בשמים לפי משפחות או עולמות ריח.

בשמי חורף 2010 כל פרפיום צילום שרון בנטוב

בָּשָׂמים מקצועיים (המכונים בעגה המקצועית - "אפים"/Noses), מתייחסים לבושם כאל פריט בתוך עולם רחב יותר של ריחות ומגדירים כך את יצירתם. משיכה או אהבה לעולם ריח מסוים מעידה כאלף עדים על הסגנון האישי שלנו, סביר שנעדיף בשמים דומים המשתייכים לאותו עולם ריח, המכילים תווי ניחוח מאותה משפחה.

רשת CALLPERFUME המומחים לבשמים, משיקים לראשונה בישראל שיטה חדשנית להתאמת בשמים, על פי משפחות ו"עולמות ריח": כל לקוח המעוניין בהתאמה מקצועית של הבושם לאישיותו ולסגנון חייו, יוכל כעת לחדד את ההבנה לגבי הבשמים המועדפים עליו, ללא מחויבות רכישה. שיטת הסיווג החדשה של עולמות הריח תלווה בהשקת אתר אינטרנט חדש, הכולל המחשות ויזואליות והפעלות, המאפשרות להפוך את מציאת הבושם האידיאלי, לחוויה צרכנית מעוררת חושים. בנוסף, יוכל הלקוח להיעזר בקטלוג המוצרים, במוקד הטלפוני ובחנויות הבוטיק של הרשת.

מגוון הבשמים ברשת "כל פרפיום" סווג על-פי 5 "עולמות הריח" והוצבו בתוך חווית פנטזיה ויזואלית עשירה ומעוררת חושים, הממחישה את חווית הריח:
· פרחוני FLORAL
· אוריינטלי ORIENTAL
· עצי WOODY
· רענן FRESH  
· ארומאטי AROMATIC

עולמות הריח כל פרפיום

העולם הפרחוני
עולם רך, נשי ורומנטי עשיר בפרחים מעודנים ואלגנטיים: ורדים, שושנים, אירוסים, סיגליות, יסמין, פרחי שדה, גן ובר - חברו יחדיו לכדי חגיגה פרחונית סוחפת. ניחוחות פריחה אביבית בצבעי פסטל ולבן חגיגי כובשים את הדמיון ומעבירים את האף דרך חלום של פריחה ולבלוב.

העולם האוריינטלי
בשמים חושניים ומהפנטים המסוגלים לעורר את כל החושים ולהעניק חוויה ממגנטת. מקום משכנם של התבלינים האקזוטיים עזי הנוכחות: וניל, קינמון, הל, פטצ'ולי, קטורת, מור, לבונה, אמבר, מוסק ועץ האלגום יוצאים יחדיו במחול אוריינטלי שכולו פיתוי ומסתורין.

העולם העצי
כמו ביער-עד קסום מתעוררים לחיים תווי הניחוח הכובשים ומלאי העוצמה של העצים: ארז, אלון, אורן, משתלבים בארומת חורש רעננה ומקבלים פרשנות חדשה עם נגיעה של עלים יבשים וטחב יערות. ניחוח עצי אצילי משדר מנהיגות ונוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה.

העולם הרענן
ניחוח רענן של ניקיון וטוהר מקדם את הבאים בשערי העולם הצלול של הבשמים הקרירים: תווי לימון והדרים, תווים ירוקים של מנטה ועשב קצור, ניחוח הים והבריזה הנישאת על פני המים, מעניקים תחושת רעננות וראשוניות נפלאה, כמעט שקופה.

העולם הארומאטי
טיול קסום בגינת עשבי תבלין מטופחת על חופי הים התיכון, העולם הארומאטי מתעורר לחיים בזכות מרכיביו מלאי הארומה: רוזמרין, מרווה, לבנדר, טימין, בזיליקום, גרניום ריחני - שילוב מופלא של מרכיבי גורמה המעניק חוויה רב חושית של ניחוחות וטעמים.

ברשת "כל פרפיום" ניתן למצוא מעל ל-300 מותגי בישום בינלאומיים וכ- 2000 סוגי בשמים ובשמי נישה ייחודים, המחולקים לפי "משפחות ריח" לנוחות הצרכנים. הרשת דואגת להציג 6 פעמים בשנה את הטרנדים האחרונים בתחום מותגי הבישום הבינלאומיים.
לאתר החברה: http://www.callperfume.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails