יום רביעי, 12 בינואר 2011

CHIC משיקה לעונה הקרה יוקרה מלאת חן בקצות האצבעות

היצרנית הישראליתCHIC משיקה לחורף 2011 קולקציית לקים מרהיבה בהשראת סודות אבני החן.
עוד בתקופות קדומות, אבני חן יקרות ונדירות היוו "האקססוריז" של בני המעמד הגבוה. מלכים ורוזנים ושאר בני אצולה שיבצו לעצמם כתרים, תכשיטים, קסתות-דיו וכד' אשר שימשו סמלי סטאטוס מובהקים.
את קולקציית אבני החן מבית CHIC מרכיבים 6 גוונים שנבחרו בהשראת האבנים היוקרתיות - גוונים עשירים ומזמינים בעלי נוכחות בלתי-מתפשרת, המאוגדים בקולקציה ססגונית ומרהיבה, המובילה את הטרנד האופנתי לעונה הקרה.

קולקצייה חורף 2011 chic

גם שמות הגוונים המרכיבים את הפלטה הצבעונית שאולים מהלקסיקון הגמולוגי:
בקולקציה הנוכחית שני גווני סגול מרשימים. האחד בצבע עמוק וכהה והשני רך ומלטף. הכהה שבניהם זכה לשם Gorgeous Amethyst – האחלמה ידועה כמשפרת יכולת קבלת החלטות ומחזקת את הזיכרון והאינטלקט. לגוון מראה דומיננטי, עשיר ואלגנטי במיוחד. לצידו מושק גוון סגול ענוג וחושני בשם Splendor Amethyst.
הגוון השלישי בקולקציה מוגש בצבע כסוף אפרפר מנצנץ תחת השם Black Diamond. היהלום מייצג את ונוס, כוכב האהבה והרומנטיקה, לכן הוא נחשב בתרבות הסינית כמתאים לענידה דווקא באירוסין ונישואין. היהלום מייצג נאמנות, אהבה נצחית, אמון ושפע. הוא סמל לטרנספורמציה חזקה - אך מול העוצמה שלו, קיימים בו גם רוך ועידון. ככוחו הסימבולי הרב של הגוון מציע הלק, לאותן נשים שיבחרו בו, לזכות בניחוח המלטף והנעים של האהבה ולכבוש כל יעד ומטרה.
הגוון החצוף בקולקציה הוא הירוק שזכה לכינוי על שמה של אבן האמרלד היוקרתית - Sexy Emerald. אבן האמרלד הינה סמל הפוריות והאהבה, השפע ונדיבות לב. היא מחזקת את היכולת לקבל ולהעניק אהבה ומעודדת גישה אופטימית. הגוון מזמין, יוקרתי וחצוף. כעת ניתנת הזדמנות של פז לכל אישה, להשתמש בכוחו של הגוון העצמתי בציפורניה ולעקוב אחר תחושותיה.
הגוון הנשי והכובש בסדרה הושק בהשראת אבן הגרנט, ושמו GLUM GRANAT - סגול בורדו אלגנטי לנשים המעוניינות למשוך שפע והצלחה. הגרנט ידועה במסורת הסינית כמנטרלת ביישנות ומעוררת מוטיבציה, כוח, אומץ ומרץ אשר יחזק את העצמאות והאינדיבידואליות ויתרום רבות להגברת היצירתיות.
הצבע הנועל את הקולקציה הוא שחור עז עם קריצה מנצנצת. שמו GLIMMER ONIX הוא יוקרתי ועז, דומיננטי ועשיר ומיוחד לנשים עוצמתיות דעתניות בעלות אמירה אישית ותעוזה.

הלקים בעלי ריכוז גבוה של פיגמנטים, יוצרים כיסוי אחיד ומכילים שרף ייחודי היוצר הקשחה ללק ותורם לחיזוק הציפורן.

מחיר: 17 שקל (תכולה: 17 מ"ל)
להשיג: בסופר פארם, ניו פארם, H&O, רשתות השיווק והפרפומריות המובחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails