יום שני, 31 בינואר 2011

DOVE מציעים: החופש להשתולל עם השיער שלך!

Picture2

מותג דאב מבית יוניליוור, המתמחה במוצרים לטיפול ומניעה של שיער פגום מציג את הדור הבא של מוצרי טיפוח לשיער, תחת השם Dove Damage Therapy. השקת הסדרה החדשה מלווה בקמפיין רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 4 מיליון ₪.
סדרת Dove Damage Therapy הינה פרי פיתוח חדשני של מעבדות DOVE העולמיות, המציגה נוסחה ייחודית – פרי פיתוח מעבדות DOVE, המבוססת על טכנולוגיה בעלת פעולה כפולה, המכילה Micro Moisture Serums לשיקום סיב השערה ו- Fiber Active Technologies להגנה על סיב השערה מנזק עתידי.

ממחקרים שערך DOVE עולה, כי 7 מתוך 10 נשים סובלות מתסמיני שיער פגום. למעשה, כל פעולה בשיער, החל בפעולות השגרתיות ביותר כגון סירוק ועד לפעולות של יבוש, עיצוב וצביעה, הגורמות לנזק חיצוני ופנימי של סיב השערה. במהלך הזמן, הנזק המצטבר הופך את השיער קשה יותר לטיפוח וגורם לתלונות שכיחות בקרב נשים על שיער מפוצל, יובש, חוסר ברק וכו'.
סדרת Dove Damage Therapy מציעה נוסחה ייחודית, אשר פותחה במיוחד במטרה לאפשר לנשים להמשיך בהרגלי הטיפוח שלהן ללא חשש.

dove-ad

לדברי שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל, "שיער הוא נושא המעסיק נשים באופן תמידי. בהמשך להתמחותו של המותג בשיקום שיער פגום עם סדרת Dove Therapy, פתחנו סדרה מתקדמת עוד יותר אשר תשחרר את ציבור הנשים מהדאגה לנזקים הנגרמים לשיער כתוצאה משגרת הטיפוח. הטכנולוגיה החדשה – פיתוח ייחודי של DOVE משחררת את הנשים מ'המעגל הסיזיפי' של טיפוח-נזק-שיקום, ומאפשרת לנשים להמשיך לטפח את שערן בכל האמצעים, כך שירגישו טוב עם עצמן, מבלי שיצטרכו לשלם על כך מחיר. אנו בטוחים, כי הסדרה החדשה תחזק את מעמדו של DOVE כמותג מקצועי המעניק מכלול שלם של פתרונות מתמחים לטיפוח ושיקום השיער."

קמפיין הטלוויזיה שילווה את ההשקה מלווה בשיר "Favorite Things" מתוך הסרט צלילי המוסיקה ומדגיש באופן הומוריסטי את החופש שמעניקה הסדרה להשתולל עם השיער.
הקמפיין תחת המסר "החופש להשתולל עם השיער שלך" מופיע בערוצים 2, 10 ו-24 למשך כ-3 שבועות. בנוסף ייתמך המהלך בפעילות קד"מ, פעילות לנשים באמצעות חברת WOM ובפעילות אינטרנט ייחודית ל- 20 אלף חברות קהילת DOVE בפייסבוק.

סדרת Dove Damage Therapy מוצעת בנראות חדשה, בבקבוקים לבנים המזוהים עם המותג, עם נגיעות צבע עדינות בהתאם לווריאנט. הסדרה מציעה 38 מוצרים המחולקים ל- 6 סדרות בהתאם לפתרונות שמעניקות: לשיער רגיל, לשיקום אינטנסיבי של שיער יבש, לשיקום שיער חלש ושביר, לשיקום שיער צבוע, לטיפול בקשקשים ולטיפול בשיער שנפגע מנזקי עיצוב בחום. הסדרה מציעה שמפו ומרככים בבקבוקים בנפח 400 (20-22 ₪) או 700 מ"ל עם פקק משאבה יחודי (29-33 ₪) ומסיכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails