יום ראשון, 9 בינואר 2011

סיסלי משיקה סרום חדש למיצוק ושיקום גמישות עור הפנים

wew4rw5w5w4

לא סתם מייעצים לנו המומחים לישון על הגב ולא על הצד. שינה על הפנים היא מתכון בטוח לקמטים. בכל אופן, תודו שזה לא נעים ללכת לעבודה בבוקר עם סימנים (קמטים) של הכרית על הפנים. עובדה ידועה היא שככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מהגמישות שלו. גם אם עדיין לא פיתחתן עור מדולדל, בוודאי תוכלו להבחין שעם הזמן העור איבד את היכולת שלו להתאושש ולהשתקם במהירות. בכל אופן, נראה שכעת ישנו פיתרון שיאפשר לעור להתמצק ולאפשר לנו לישון בנוחות – על הצד – מבלי לקנות ציפות כרית ממשי...

חברת סיסלי, הנחשבת למגה מומחית בתחום הצערת העור על בסיס מרכיבים בוטאניים, משיקה בימים אלה את SISLEYA GLOBAL FIRMING SERUM - סרום אנטי אייג'ינג בעל אפקט דרמטי, על כל ההיבטים הקשורים בתופעת אובדן המוצקות של העור, אובדן הנפח ודלדול קווי המתאר של הפנים. הסרום החדש מצטרף למשפחת הסרומים של סיסלי – SISLEYA ("סיסליה").

jp

לדברי החברה, במשך השנים העור שלנו מאבד מהמוצקות שלו בדרגות שונות לפי איזורי הפנים השונים: המבנה האובלי של הפנים והסנטר מדלדל, הצוואר מתעבה (במיוחד במבנה פנים עגול), הלחיים הופכות להיות חלולות (במיוחד בפנים רזות או בעלות מבנה מרובע) והעור נעשה דק ורפוי יותר.

מדעני סיסלי חקרו את אותם המנגנונים הפנימיים, האחראי על שינוי מבנה העור והצליחו לפתח סרום רב-עוצמה וממוקד משילוב של רכיבים בוטניים פעילים, המסייעים לשחזר את קווי המתאר של הפנים ולהחזיר לעור את גמישותו, כמעט כמו של עור צעיר. SISLEYA GLOBAL FIRMING SERUM אמור לפעול על כל אותם סימנים של אבדן מוצקות, לעצב מחדש את קווי המיתאר של הפנים ולאזן אותם מחדש.

DSCF2362

אז איך זה אמור לפעול? תמציות השמיר והשיפון שמצויים בין רכיבי הסרום, הם שאחראי על עבודת המיצוק. למעשה, תמצית השמיר היא מרכיב חדש במוצרי סיסלי והיא אמורה לעורר את הסינתזה של האנזים LOXL, שממריץ את יצור האלסטין בשכבת הדרמיס (לפחות במבחן חוץ-גופי). תמצית השיפון הגדל בתנאים אורגאניים ייחודיים, ממריץ את סינתזת המכנו-רצפטורים בעור (בולמי זעזועים אפקטיביים), על-מנת לשפר את עמידות שכבת הדרמיס בפני תופעות הגרביטציה. השילוב של תמצית טייגר נאט (צמח אפריקאי) עם תמצית פדינה פבוניקה, מבטיח להעניק ללחיים אפקט של תפיחות קלה ולסייע בשיקום הנפח באזור זה. בקיצור, מרכיבים אלו אמורים לעזור לעור להתאושש במהירות, גם אחרי שנת לילה מפרכת במיוחד.
הסרום מכיל בתוכו רכיבים נוספים המסייעים בהחלקת העור: תמצית שיבולת שועל אורגנית מיוחדת מעניקה לעור תחושה נעימה וחלקה ומעודדת את אפקט המתיחה והרמת העור. פפטידים מסויה, תמצית קליפת דובדבן החורף היפני, תמצית עלי ערבה ותמצית חיטה פראית – כל ארבעת הרכיבים הללו מסייעים בעיכוב התרופפות העור ותהליכי ההזדקנות שלו, מעודדים את סינטזת הקולגן ומשפרים את ההגנה על סיבי הקולגן והאלסטין.

ב"סיסלי" מבטיחים, כי ההשפעה על מוצקות וגמישות העור הינה מיידית והטונוס מוצק יותר. יום אחר יום העור משקם את התפיחות של הלחיים ואת קווי המתאר ההולכים ומתבהרים. לאחר 8 שבועות - העור חלק יותר ותווי הפנים מוגדרים יותר. אפקט הטיפול נראה מאד לעין ומורגש.

המרקם של הסרום הינו נוזלי ונספג במהירות מבלי להותיר תחושה שומנית כלשהי. על העור מתקבלת תחושת רעננות ומגע של משי. הניחוח עדין ונעים.
בסרום ניתן להשתמש בבוקר ובערב ויש למרוח אותו על הפנים והצוואר בתנועות עיסוי כלפי מעלה (מומלץ באמצעות פרקי האצבעות בידיים מאוגרפות). אגב, הסרום מתאים לכל סוגי העור, גם לזה הרגיש ביותר.

DSCF2365 DSCF2368 הסרום נספג במהירות והעור נותר חלק ונעים למגע

מחירו של הסרום הינו 2,482 ₪ (מכיל 30 מ"ל) – מחיר גבוה יחסית, אבל בהתחשב בכך ש"סיסלי" נוהגת בדרך-כלל לקיים הבטחות, נראה שההשקעה במוצר הופכת להיות שווה כל שקל.
ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

תגובה 1:

  1. חרטא ברטא
    חלאס לנצל אנשים בגלל הבעיות שיש להם
    זה לא יעזור ולא נעללים
    פשוט אל תישנו על הצד תנסו כמה שפחות אבל העור מתאושש אחראי שמפסיקים זה לא הורס דברים פניימים של העור למשל(רקמות קולגן וכו') זה מותח אותו והוא יתאושש אחראי כמה ימים אפילו לא לישון על הצד אבל..
    אני ניסיתי תזונה וזה עזר פלאות לעור שלי
    וזה יותר זול בהרבה מהקרם הזה שפה שלא עוזר וזה עבודה בעניים וגם מחקרים אמרו את זה..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails