יום שלישי, 11 בינואר 2011

"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה מהפכה בתחום צבעי השיער!

איגורה 10

בתקופה בה אנו נמצאים, כשהכל מתנהל על תרבות האינסטנט, לקוחות הנוהגים לצבוע את שיערם בתדירות, מתייאשים לרוב מזמן ההמתנה הארוך שפעולה זו לוקחת, עד שלפעמים הם מוותרים או דוחים את הביקור במספרה. אין ספק, כי הם היו מעדיפים לחסוך את הזמן היקר הזה ולנצלו לדברים אחרים.

ב"שוורצקופף פרופשיונל" הבינו כבר מזמן, שכמותג מוביל בעולם בצבעי שיער ובמוצרי טיפול וטיפוח לשיער, הם חייבים להתאים את עצמם לזמנים המשתנים, לאופנה המתחדשת ולסביבה המתפתחת. לפיכך הם מצאו פתרון מדהים עבור כל אותם לקוחות שממהרים, אבל בכל זאת רוצים לכסות את שיער השיבה שצץ לו בשורשים ובמסגרת:
בימים אלו הם משיקים סדרת צבעי שיער שמנצחת את השעון: IGORA Color10 - צבעים מקצועיים לשיער, ב- 10 דקות בלבד (!!!), המאפשרת למעצבי השיער וללקוחותיהם להנות מתהליך צביעה קצר ומקצועי, הראשון מסוגו בעולם.

איגורה10א

צבעי "איגורה קולור 10" עשירים בפיגמנטים ולכן הצבע נשמר לאורך זמן ומעניק 100% כיסוי לשיער השיבה, תוך שמירה על בריאות השיער, הרכות והברק הטבעי. הסדרה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית וחדשנית בעלת ביצועים גבוהים, המאפשרת לנשאים של חומצות אמינו ולפיגמנטים של הצבע, לחדור לעומקו של קורטקס השערה, לקבע את הפיגמנטים של הצבע, לפרק במהירות שאריות של חומרים אחרים ובדרך זו, לשמור על בריאות השערה, הגמישות והברק. כמו כן, הצבעים מכילים קומפלקס ייחודי של מרככים וויטמינים, בעלי רמת PH הדומה לזו של מרכך שיער ( PH= 3.5). השיער בריא, רך וזוהר לאורך זמן.
התוצאה המתקבלת עם צבעי "איגורה קולור "10: צביעה מהירה ועדינה, בנוחות מרבית, עם מגוון עשיר של גוונים טבעיים ואופנתיים המתאימים לכל סוגי השיער.

גם לאלו המעדיפות גוונים בשיערן, מוצע פתרון חדשני נוסף מבית שוורצקופף פרופשיונל: סדרת צבעים ייחודית הנקראת +IGORA Color10 Speedlift, המאפשרת לעשות גווני בלונד ב- 10 דקות בלבד!!!
סדרת הצבעים המבהירים "איגורה קולור 10 ספידליפט", מכילה מגוון צבעי בלונד טבעיים, חמים וקרים, העשירים בפיגמנטים, כך שהתוצאה שמתקבלת היא גווני בלונד זוהרים לאורך זמן והשיער בריא, רך ועשיר בברק.

צבעי IGORA Color10 מבית "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה, משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 03-9214781.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails